Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja er mange som har sagt at jeg skal bruke boomerangen på fuglene men jeg klarer bare ikke å låse den fast så den går etter fuglene.. Stresser også med å låse den fast når vognen tar fyr.. Mongomission dette her.. Er så frustrert! :(

 

- hsds

7483469[/snapback]

Z-targeting funker på nærmeste target... Det betyr, at du må bruke dine 1337-imba-ridingskills til å komme så nærme at du får muligheten til å Z-targete.. Eller bare slå bort de folka på de store svina, så det blir nærmeste target. :)

Litt trening så er du der..

Fokuser på å få ned den ene fuglen som dropper en bombe som får vognen til å hoppe på den og fly ut av veien.. Tar du den ene fuglen, så er du forbi. :)

Lenke til kommentar
Det første(troor jeg), springer rundt sammen med to apekatter og finner ikke ut hvor jeg skal :D

 

Stopper opp med de jævla broene som snurrer rundt

7483733[/snapback]

 

Løp tilbake og prøv noen av de andre dørene.. Du skal finne 2 apekatter til.. Let etter et rom med mye gress, og noe bebyggelse av tømmer.. Her møter du også på noen planter du ikke kan ta med sverdet, og noen bombedyr. For å aktivere bombedyrene går du så nærme at de reiser seg, og setter kursen mot deg. Stopp dem med skjoldet, og de antenner. Plukk de opp og kast de inn i plantene du ikke kan ta med sverd.. :) Etter å ha tatt begge de to plantene, kan du åpne en kiste bak den ene, og hoppe over der den andre sto. På andre siden der er det en stor stein.. Spreng denne.. Der inne har du ape nr 3, og inn en dør til høyre for denne steinen (må klatre i noen planter) finner du ape nr 4. :)

 

Lenke til kommentar
Sitter litt fast her nå. Er inni death mountain og er kommet til der 2 slike ting

skyter napalm på meg. Finner ikke nøkkelen til døra bak dem. Ser at tilbake

der heisekranene er så er det en som er uttafor mitt område og jeg finner

ikke noe knapp å trykke inn for å få den til å snu seg bort til meg så jeg kan

henge på.. er nøkkelen der oppe da eller trenger jeg ikke å slite med akkurat

den delen enda?

 

Og en annen ting, Er det ikke meningen at du skal starte der du savet sist?

Jeg savet før idag når jeg var med disse napalm skyte tingene, og når jeg

startet nytt game nå så ender jeg opp helt i begynnelsen av death mountain igjen..

utrolig slitende å måtte gå gjennom alt på nytt igjen bare fordi du vil ta deg en pause..

7476000[/snapback]

 

Har du fått heros bow? Er litt usikker på hvor du, men de tingene som skyter napalm kan ødelegges ved å skyte det røde øyet med heros bow, så kan de dras bort.

 

Når det gjelder savinga så er der usynelige "startpunkt" slik som i f.eks Oot. Om du saver i en dungeon, starter du på begynnelsen av dungeonen. I OoT starta du som voksen Link i Temple of Time uansett hvor du sava, utenfor dungeons, og som ung Link i Kakariko.

Lenke til kommentar
Sitter litt fast her nå. Er inni death mountain og er kommet til der 2 slike ting

skyter napalm på meg. Finner ikke nøkkelen til døra bak dem. Ser at tilbake

der heisekranene er så er det en som er uttafor mitt område og jeg finner

ikke noe knapp å trykke inn for å få den til å snu seg bort til meg så jeg kan

henge på.. er nøkkelen der oppe da eller trenger jeg ikke å slite med akkurat

den delen enda?

 

Og en annen ting, Er det ikke meningen at du skal starte der du savet sist?

Jeg savet før idag når jeg var med disse napalm skyte tingene, og når jeg

startet nytt game nå så ender jeg opp helt i begynnelsen av death mountain igjen..

utrolig slitende å måtte gå gjennom alt på nytt igjen bare fordi du vil ta deg en pause..

7476000[/snapback]

 

Har du fått heros bow? Er litt usikker på hvor du, men de tingene som skyter napalm kan ødelegges ved å skyte det røde øyet med heros bow, så kan de dras bort.

 

Når det gjelder savinga så er der usynelige "startpunkt" slik som i f.eks Oot. Om du saver i en dungeon, starter du på begynnelsen av dungeonen. I OoT starta du som voksen Link i Temple of Time uansett hvor du sava, utenfor dungeons, og som ung Link i Kakariko.

7485029[/snapback]

 

Har ikke fått tak i Heros Bow om det er pil og buen.. Hvor finner jeg den? Skal selv lete nå men om du bare skriver svaret så sjekker jeg om jeg gir opp :roll:

Lenke til kommentar

Ok, når får man egentlig buen?

Jeg har kommet til minene om det sier dere noe, og der var det mulig å kjøpe piler. Noe som får meg til å lure på om jeg har gått glipp av noe.

 

Om buen kommer senere så trenger dere ikke å spoile hvor. Bare si at jeg får den senere ;)

 

*Edit, beklager om det er sagt før i tråden, men jeg turte ikke å lese pga. mulige spoilers...

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Jeg legger svaret til buens mystikk i en spoiler tag, slik at de som vil kan lese den

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Når du kommer til det rommet med roterende plater, hvor det er 3 metal plater på en side og 1 på den andre. Der er den siste elderen, som gir deg siste bit av nøkkelen. Gå så ut igjen og følg metallveggen med skoa til du kommer til andre siden. Inni den døra venter vakta, som angriper før du får sagt noe (en Goron). Ved bekjempelse av han får du adgang til rommet som hoster bua. Du kan simpelthen ikke ta kjempen i Goron Mines uten heros bow.

 

Det mest geniale er at du kan kombinere piler med f.eks bomer. Er så digg å ri Epona mot en steinrøyse, spenne bua med Bomb arrows, og sende avgårde.

Lenke til kommentar
Jeg legger svaret til buens mystikk i en spoiler tag, slik at de som vil kan lese den

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Når du kommer til det rommet med roterende plater, hvor det er 3 metal plater på en side og 1 på den andre. Der er den siste elderen, som gir deg siste bit av nøkkelen. Gå så ut igjen og følg metallveggen med skoa til du kommer til andre siden. Inni den døra venter vakta, som angriper før du får sagt noe (en Goron). Ved bekjempelse av han får du adgang til rommet som hoster bua. Du kan simpelthen ikke ta kjempen i Goron Mines uten heros bow.

 

Det mest geniale er at du kan kombinere piler med f.eks bomer. Er så digg å ri Epona mot en steinrøyse, spenne bua med Bomb arrows, og sende avgårde.

7488716[/snapback]

 

Hm.. har bare fått første del av nøkkelen jeg.. er det noe jeg har gått meg hus forbi her eller?

Lenke til kommentar
Lurer på når og hvordan man får tak i skjolde som kommer etter tre skjolde?

7488748[/snapback]

 

 

Lurer på det samme. Midna var forbanna på meg fordi skjoldet mitt brant opp i Goron Mines. "Man kan da ikke fortsette uten skjold, er du gal" eller noe slikt var meldingen jeg fikk et par ganger på 5 meter. Har kjøpt meg nytt skjold nå når jeg skal inn i Water Temple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...