Gå til innhold

Fikk du ikke WII? Nå har rallyet på QXL starta!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg legger merke til er, "uåpnet". Skulle tatt alle sammen, og lempet de til sjøss..

7454884[/snapback]

Jepp.

 

Om jeg hadde kjøpt en overpriset "Uåpnet Wii" fra QXL, så hadde jeg sitti med en litt vond smak i munnen etterpå. Iallefall om jeg var en av de som hadde stått timesvis i kø uten å få en. :roll:

Lenke til kommentar

At interessen er stor er ikke så rart, tenk deg bare hvor mange som har dette på ønskelisten sin.. Her har foreldre en gyllen kjangse til å bli skikkelig populær hos småfolket ved juletidene :)

Nintento har alltid levert, det er ingenting som tyder på at de ikke gjør det nå.

 

Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over!

Lenke til kommentar

Syns det er rimelig forkastelig å holde på sånn jeg også ja, men det er vanskelig å gjøre noe med...får bare håpe de ikke får solgt dem.

 

Er det forresten noen som kan bekrefte at neste shipment kommer neste uke? Har hørt det fra flere kanter, men om de er noe å stole på er vel noe annet...

Lenke til kommentar

Nå er det ikke sikkert at neste shipment med Wii vil dekke etterspørselen heller, så da blir det enda flere på QXL og Finn.

 

En jeg kjenner hadde forhåndsbestilt på Expert eller noe slikt, men bestemte seg for å sove utenfor Elkjøp siden den andre butikken ikke kunne levere i går. Så nå sitter han med en Wii hjemme, samt at han får ved neste shipment. Tror han kommer til å legge den ut for salg til en ganske heftig pris :)

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Vel hvis folk vil ha konsollen så mye, var det jo bare å komme noen timer før. Ser ingen problemer med at folk tjener penger når de kan.

7461262[/snapback]

Det ville ikke kommet noen flere konsoller av den grunn, det ville bare vært flere som møtte opp tidligere ved elkjøp. Dersom folk hadde visst at man fikk tak i en Wii om man møtte opp kl. 04:00 så kan jeg love deg at det hadde vært flere som møtte opp utenfor elkjøp.

Mener du seriøst at du ikke ser problemet med at folk skal tjene penger når de kan? En kan alltids tjene penger (les: på andres bekostning), og jeg ser problemer ved det at folk gjør det .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har aldri forstått meg på folk som er villige til å betale det dobbelt av hva en spillkonsoll koster, vanlig retailpris er så langt som jeg noengang vil strekke meg for en konsoll. Dette er da strengt tatt ikke liv eller død, de som virkelig ville ha en konsoll på launchday, fikk vel trolig tak i en.

Lenke til kommentar

Nei ser ikke det store problemt i at folk vidreselger. På andres bekostning sier du. Ja det går ut over andre, men det er ett underholdnings produkt ,kke noe du "trenger". Hadde det vært medisin til ett u land hadde det vært noe annet. At folk bare var for late til å komme seg ut tidlig eller ikke forhandsbestilte er deres feil, ikke han/hun som møtter opp tidlig og selger konsollen med gevinst.

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar
Finn.no har også flere annonser.

Ikke faen om jeg betaler noe mere enn 2000 kroner for konsollen

7455162[/snapback]

 

Sjekket på elkjøp sine sider nå og der står prisen til ca. 2500, alstå kan det virke som de har satt opp prisen. Personlig stilte jeg opp tidlig så for min del er det ikke problem men litt kjipt for andre...

 

edit: feil sitat

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...