SirKenneth89 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kom nettopp over denne: http://web3.aftenbladet.no/underholdning/s...ticle382759.ece "En telefonrunde til store kjeder som Lefdahl, Elkjøp og Expert ga oss et knippe svar som slett ikke var særlig lovende. Uten unntak så bekreftet de store el-kjedene at hele beholdningen av ventede Wii-konsoller forlengst var forhåndssolgt." Dette kan vel ikke stemme?? Det går jo ikke an å forhåndsbestille/legge av Nintendo Wii på Elkjøp eller Lefdal?!?!? Hvis dette er sant, går jeg og henger meg
kilik Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nei, her må journalisten ha misforstått. I alle fall hos Elkjøp og Lefdal er det ikke mulig å forhåndsbestille.
marXman Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Latterlig. Av disse er det kun Expert som tar forhåndsbestillinger. Lenge leve kildekritikk!
ShaNickolas Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Elkjøp å Lefdal har ikke LOV til å forhåndsselge Wii, etter en kjapp ringerunde fikk jeg bekreftet det.
elgsather Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Men er ikke dette utmerket da? Det skremmer jo vekk alle de som ikke er godt nok orientert, så blir det flere til de som følger med
Kultom Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Men er ikke dette utmerket da? Det skremmer jo vekk alle de som ikke er godt nok orientert, så blir det flere til de som følger med 7446187[/snapback] Sant
Dipso Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ok, hvor mange tipper på at han duden som skrev denne prøver å sikre seg sin plass i køen? Garantert en eller annen fjortis som har ringt inn og tipsa eller en reporter som vil sikre seg en Wii. Endret 7. desember 2006 av Dipso
GreenEye Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kom nettopp over denne:http://web3.aftenbladet.no/underholdning/s...ticle382759.ece "En telefonrunde til store kjeder som Lefdahl, Elkjøp og Expert ga oss et knippe svar som slett ikke var særlig lovende. Uten unntak så bekreftet de store el-kjedene at hele beholdningen av ventede Wii-konsoller forlengst var forhåndssolgt." Dette kan vel ikke stemme?? Det går jo ikke an å forhåndsbestille/legge av Nintendo Wii på Elkjøp eller Lefdal?!?!? Hvis dette er sant, går jeg og henger meg 7446090[/snapback] Jobber selv på Elkjøp å kan forsikre dere om at ingen av Wii'ene er forhånds-solgt/bestilt.. Ihvertfall ikke der hvor jeg jobber..
BlastyTrasty Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Henge seg over ein konsoll... Trur du bør søkje hjelp.
Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Dette var jo bare elendig research av journalisten. Forstår ikke hvordan dette har gått gjennom... Jeg legger meg iallefall utenfor elkjøp i natt så får vi se i morgen om jeg kommer ut med en Wii
hsds Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Total BS dette her.. Har selv vært på en runde i Bergen i dag og vet at ingen av Elkjøp eller Lefdal har solgt en eneste en på forhånd. - hsds
SirKenneth89 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Henge seg over ein konsoll...Trur du bør søkje hjelp. 7446275[/snapback] Nå må du ikke ta alt seriøst da :!: Var ironisk ment
Tokra Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg også trodde også at de ikke hadde lov til å ta forhåndsbestillinger. Så jeg sjekket det med Lefdal kundeservice: ------------------------ Hei og takk for din henvendelse Vi har ikke tatt imot noen forhåndsbestillinger på Wii. Her er det "Førstemann til mølla" Ha en fortsatt god dag! Vennlig hilsen ****** * Lefdal Kundesenter www.Lefdal.com -----------------------------
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Rett og slett løgn av journalisten, hadde han faktisk ringt Lefdal og Elkjøp ville dei avkrefta dette ganske kjapt.
marXman Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Vet ikke om jeg tør stole på annen informasjon i den artikkelen, men: «Både Amazon, Play og GAME melder om tomme lagerbeholdninger til langt ut i neste år.» Oi, her snakker vi populær konsoll... uten at jeg kan sammenligne med andre konsoller ved lansering.
Excelsion Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Min lokale Expert butikk har 5 igjen, de fikk jo bare 8 da men...
Ultrag Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 35 Wii-konsoller på Lørenskog. Leste 66 et annet sted her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå