Gå til innhold

Leter etter bilde av dommertabbe fordel Man UTD


remmm

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter og skriver en artikkel om fotball, og hvordan den vil utvikle seg i løpet av de neste 10 årene. I dette temaet kommer det opp ting som ballsensor, videodømming etc. I den anledning tenkte jeg at jeg skulle ha med et bilde av en stor dommertabbe som fant sted i en Manchester United kamp. Husker ikke hvilket lag de spilte mot, eller hvor. Roy Carrol stod i mål og klarte å rote ballen ca en halv til 1 meter inne i målet. Til motstanderlagets store skuffelse ble det aldri dømt mål på dette, da Roy Carrol klarte å få ballen ut av målet igjen ganske fort. Noen som har et bilde av denne situasjonen? eventuelt kan si meg hvilket lag de spilte mot, slik at jeg kan lete selv :)

 

På forhånd, takk!

Endret av remmm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Roy Carrol sier selvsagt ikke fra, selv om han vet ballen var inne. Det er egentlig det værste (selv om jeg vet det aldri ville skjedd i dagens fotball), her kan man tydeligvis jukse så mye man vil, så lenge man slipper unna med det.

7464467[/snapback]

Såklart pinglebolle, United juksa jo selvfølgelig her..

 

:yes:

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært keeper der så hadde jeg sagt fra. Klart, det frister å få den godkjent og stikke av med seieren, men når det var SÅ tydelig så vet du jo at det vil vises helt tydelig på tv-bildene etterpå. Den seiern hadde IKKE smakt noe godt, og jeg ville ikke levd med den skammen etterpå.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Nei det hadde ikke blitt omgjort, men han hadde ikke trengt å late som om den ikke var inne når den var 1 meter inne. Det blir som å jukse

 

Jeg husker Robbie Fowler fikk feilaktig dømt straffe for seg, og han sa ifra til dommern, men fikk ikke gjort om, så han tok den selv og satte den løst på mål slik at keepern redda (hjelp meg å huske hvem som satte returen i mål og jublet hemningsløst som den eneste liverpoolspilleren)

Lenke til kommentar
Jeg husker Robbie Fowler fikk feilaktig dømt straffe for seg, og han sa ifra til dommern, men fikk ikke gjort om, så han tok den selv og satte den løst på mål slik at keepern redda (hjelp meg å huske hvem som satte returen i mål og jublet hemningsløst som den eneste liverpoolspilleren)

7465799[/snapback]

 

Korleis du kan få den filminga til å framstå som positiv veit ikkje eg. Om han ikkje ville score på straffa, kunne han satt den utafor. Jason McAteer scora på returen, og vart med ein gong omkransa av 4-5 Liverpool-spelarar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...