Gå til innhold

overvåking av 'sikkerhetstjenester'


Anbefalte innlegg

Den som blir overvåket av 'sikkerhetstjenester' i Norge står uten reelle rettigheter: Det er fritt frem for overvåkerne å spre løgn, (skrekk)propaganda, halvsannheter og påstander for å kunne ture frem som de ønsker; og dette gjør de ofte blant annet ved å langt på vei demonisere den overvåkede.

Jeg har selv blitt overvåket av bl.a PST i en årrekke, noe som indirekte bl.a har medført skilsmisse, depresjon og arbeidsledighet.

Den overvåkede har svært få muligheter til å forsvare seg; man får ikke innsyn i mappe, kan ikke anke noen beslutninger om telefon/dataovervåking, ransaking/ avlytting av leilighet m.m. og man må langt på vei bare finne seg i trakasseringen fra statsfinansierte/ oppnevnte aktører..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den som blir overvåket av 'sikkerhetstjenester' i Norge står uten reelle rettigheter: Det er fritt frem for overvåkerne å spre løgn, (skrekk)propaganda, halvsannheter og påstander for å kunne ture frem som de ønsker; og dette gjør de ofte blant annet ved å langt på vei demonisere den overvåkede.

Jeg har selv blitt overvåket av bl.a PST i en årrekke, noe som indirekte bl.a har medført skilsmisse, depresjon og arbeidsledighet.

Den overvåkede har svært få muligheter til å forsvare seg; man får ikke innsyn i mappe, kan ikke anke noen beslutninger om telefon/dataovervåking, ransaking/ avlytting av leilighet m.m. og man må langt på vei bare finne seg i trakasseringen fra statsfinansierte/ oppnevnte aktører..

7440421[/snapback]

 

Jeg nekter å tro at du har blitt overvåket uten grunn. Hvis politet av en eller annen grunn har overvåket deg, så er det nok fordi du enten er en skurk, eller har skurker i din nærmeste omgangskrets. Så du kan egentlig deg selv takke.

Lenke til kommentar
Den som blir overvåket av 'sikkerhetstjenester' i Norge står uten reelle rettigheter: Det er fritt frem for overvåkerne å spre løgn, (skrekk)propaganda, halvsannheter og påstander for å kunne ture frem som de ønsker; og dette gjør de ofte blant annet ved å langt på vei demonisere den overvåkede.

Jeg har selv blitt overvåket av bl.a PST i en årrekke, noe som indirekte bl.a har medført skilsmisse, depresjon og arbeidsledighet.

Den overvåkede har svært få muligheter til å forsvare seg; man får ikke innsyn i mappe, kan ikke anke noen beslutninger om telefon/dataovervåking, ransaking/ avlytting av leilighet m.m. og man må langt på vei bare finne seg i trakasseringen fra statsfinansierte/ oppnevnte aktører..

7440421[/snapback]

 

Jeg kjenner selv folk innenfor pst og vet hvordan de oppererer. Det er ikke store sakene. Det skal litt til før man blir overvåket av dem, tro meg. Og er du så overvåket som du sier du er, er det sikkert en grunn til det som du ikke sier åpent her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...