Gå til innhold

Naive Norge TV2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etheled: har du nokre linkar som backer deg med det du seier om jødane før 2 verdskrig? Viss det er som du seier (noko ikkje eg har fått med meg), så forandrar det mitt synspunkt på 2 verdskrig...

7428100[/snapback]

 

http://www.wintersonnenwende.com/scriptori...es/jdecwar.html

 

Men ser ikke helt hvorfor det bør endre synet på 2.verdenskrig og Hitlers grusomheter.

 

Regner ikke det som riktig av Israel å utrydde alle som stemmer SV her i landet fordi de er for boikott av israelske varer, for eksempel.

Lenke til kommentar
Etheled: har du nokre linkar som backer deg med det du seier om jødane før 2 verdskrig? Viss det er som du seier (noko ikkje eg har fått med meg), så forandrar det mitt synspunkt på 2 verdskrig...

7428100[/snapback]

 

http://www.wintersonnenwende.com/scriptori...es/jdecwar.html

 

Men ser ikke helt hvorfor det bør endre synet på 2.verdenskrig og Hitlers grusomheter.

 

Regner ikke det som riktig av Israel å utrydde alle som stemmer SV her i landet fordi de er for boikott av israelske varer, for eksempel.

7428188[/snapback]

 

 

Ser du var ute før meg med den linken, saa sletter min.

Det rettferdiggjer ikkje at dei slakta mange jøder, men det kan endre synet litt paa kvifor krigen starta.

Jødene var ikkje helt uskyldige, da dei provoserte og boikotta fyrst

Endret av Eteled
Lenke til kommentar
Etheled: har du nokre linkar som backer deg med det du seier om jødane før 2 verdskrig? Viss det er som du seier (noko ikkje eg har fått med meg), så forandrar det mitt synspunkt på 2 verdskrig...

7428100[/snapback]

Så vidt meg bekjent så er det ingen som har lært det via pensum på grunnskolen ihvertfall, men man skal ikke bla i mange historiebøkene før man faktisk finner ut at det man lærte på skolen ligner mer på propaganda enn fakta :ermm:

Ikke det at jeg forsvarer jødehets / holocoust da... :thumbdown:

 

Edit: Skrivefeil

Endret av JarleW
Lenke til kommentar

Det som staar i historiebøkene er propaganda, noko som sier seg sjølv siden nazistene tapte krigen er det jo ikkje noko som staar paa deira side, for aa rettferdigjere noko.

Samme med religionshistorie det, kristendommen vant, og det ein lærer paa skulen om åsatrua var at dei tilba guder som drakk mykje og slåss mykje. Det staar ikkje mykje om maater dei tvang dei hedenske til aa ta daapen.

 

Hadde det staatt at tok du ikkje daapen ble huset ditt brent ned, eller du blei kasta ut og gjord fredlaus, ein risikerte aa faa auga skaaret ut, armer og bein ble kutta av. Da hadde jo ikkje sigersherrene blitt satt i bra lys. Sama er det jo med krigshistorie.

Dei som vinner skriver historia.

For aa vite meir enn propagandaen fraa skulen maa ein jo lese og undersøke sannheiter paa eiga hand.

Lenke til kommentar

Hehe, den siste man må høre på når det gjelder Islam, er guardianpegasus

 

Du er nå muslim, er du ikke? Da er du bundet av koranen til å lyve for oss på dine medmuslimers vegne.

 

Islamsk flertall blir det så å si aldri.

 

Med dagens utvikling er de opprinnelige befolkningene undertallige i alle vesteuropas land innen 100 år. Først frankrike, så nederland, så sverige, og etter det går det som domino.

 

Islam forsvinner gradvis fra Europa

 

Hvor mange muslimer kommer det til europa hvert år? En million? To? Hvordan kan du da si noe slikt?

 

Hos de det ikke forsvinner, blir religionen moderne. Folk har fortsatt troen på Allah, men ingen lever stikk etter religionen, noe man omtrent gjør i Midt-Østen f. eks.

 

Alikevel har religionen en sterkt korrumperende innvirkning på menneskepsyket.

 

Se på fakta, ikke islamhatere.

 

Legg frem fakta og la folk avgjøre selv du. Jeg skal dog frivillig innrømme at jeg hater islam. Men så fremstår den også i dag som en fascistisk ideologi, ikke en religion.

Lenke til kommentar
Muslimsk flertall i frankrike om 25 år ble det sagt.

7427345[/snapback]

sorry, men det er bullshit

 

I dag er 10% av Frankrikes 65 millioner innbyggere muslimer.

 

Det vil si at det må flytte inn nærmere 60 millioner muslimer inn i Frankrike, dvs nesten 10 ganger så mange som det er i dag for at det skal bli flertall muslimer. :ermm:

 

Det sier seg selv at dette ikke er sannsynlig..

7427429[/snapback]

 

Skjønner du ikke at muslimer har langt høyere fødselsrate? Å få barn er å gi gaver til Allah. En annen ting: Alle andre religioner skal ødelegges eller underlegges, i følge koranen skal ikke muslimer se på andre folk som sine likmenn.

 

"10 ganger så mange som det er i dag"

 

Uh? Det er en direkte matematisk feil. Du behøver jo bare halvparten... :roll:

 

Det eneste landet muslimer har innvandret til uten å ta kontroll over tid, er Spania... Og vi vet jo hva de uheldigvis måtte gjøre.

 

Se på fakta. Se på historie. Forstå tegningen.

Endret av lithium
Lenke til kommentar

 

I dag er 10% av Frankrikes 65 millioner innbyggere muslimer.

 

Det vil si at det må flytte inn nærmere 60 millioner muslimer inn i Frankrike, dvs nesten 10 ganger så mange som det er i dag for at det skal bli flertall muslimer.  :ermm:

 

Det sier seg selv at dette ikke er sannsynlig..

7427429[/snapback]

 

"10 ganger så mange som det er i dag"

 

Uh? Det er en direkte matematisk feil. Du behøver jo bare halvparten... :roll:

 

7428983[/snapback]

Det er ikke noen matematisk feil. 10% av 65 millioner er 6.5 millioner. 65 mill. minus 6.5 mill. er 58.5 millioner. Hvis den muslimske befolkningen tidobles til 65 mill., og den etniske befolkningen stiger med mindre enn 6.5 millioner, så vil det være et muslimsk flertall.

 

---

 

Uansett, jeg så deler av den aktuelle "dokumentaren", og det jeg så var ekstremt ensidig. Det virker mer som om filmskaperen ønsket å rettferdiggjøre sin rasisme enn å dokumentere faktiske forhold. Med en så arrogant holdning så er det ikke rart at han havner i trøbbel.

Lenke til kommentar
En vesentlig variabel i det regnestykket var jo at 30% av skolebarna i Frankrike var muslimske.

 

Me sjøl: hvilken rasisme var det filmskaperen ville dokumentere sa du? Jeg fikk ikke med meg hele saken, så fint om du kan vise til eksempler.

7429191[/snapback]

Jeg aner ikke hva filmskaperen ville dokumentere, men det han endte opp med å dokumentere var ihvertfall sin egen rasisme. Det kan jo hende han hadde et åpent sinn da han begynte å lage filmen, men i såfall er han ekstremt dårlig til å formidle.

Lenke til kommentar
Men så ble jo Jødene kraftig tilbakesatt etter at man gjorde noe med Jøde "problemet"

7427432[/snapback]

 

Anyway, det med at "med dagens tall er majoriteten muslimer innen da og da" Dagens tall vil jo sannsynligvis gå noe ned etterhvert, ihvertfall innvandringsbiten, det får da være grenser for hvor mange av dem det finnes som kan sendes til Europa, dog de formerer seg jo.

Lenke til kommentar
En vesentlig variabel i det regnestykket var jo at 30% av skolebarna i Frankrike var muslimske.

 

Me sjøl: hvilken rasisme var det filmskaperen ville dokumentere sa du? Jeg fikk ikke med meg hele saken, så fint om du kan vise til eksempler.

7429191[/snapback]

Jeg aner ikke hva filmskaperen ville dokumentere, men det han endte opp med å dokumentere var ihvertfall sin egen rasisme. Det kan jo hende han hadde et åpent sinn da han begynte å lage filmen, men i såfall er han ekstremt dårlig til å formidle.

7429282[/snapback]

 

Var det ikke dårlige erfaringer og problemer tilknyttet innvandring og innvandringsspørsmål han dokumenterte? Det er ikke det samme som rasisme!

Lenke til kommentar
Var det ikke dårlige erfaringer og problemer tilknyttet innvandring og innvandringsspørsmål han dokumenterte? Det er ikke det samme som rasisme!

7429316[/snapback]

 

Det har du rett i. Det må være lov å kritisere innvandrere uten å bli kalt rasist, akkurat som det må gå an å kritisere staten Israel uten å bli stemplet antisemitt. Jeg mener bare dokumentaren var en ensidig og subjektiv kritikk. Skremselspropaganda (Frankrike er snart et muslimsk land, og fortsetter det slik blir det sånn i Norge også!) og private krangler er ikke gode argumenter.

Lenke til kommentar
En vesentlig variabel i det regnestykket var jo at 30% av skolebarna i Frankrike var muslimske.

7429191[/snapback]

Hvor har du hentet denne påstanden fra?

7429218[/snapback]

 

Det ble sagt i programmet når poenget om muslimsk flertall i frankrike ble nevnt.

7429307[/snapback]

Hvis dette skal stemme må så og si alle muslimer som bor i Frankrike være elever i grunnskolen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...