Gå til innhold

Patch 2.0.1 denne onsdag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg trodde det ble billigere å kjøpe raidingskill(150)?

7410935[/snapback]

WTF? Trenger man å kjøpe skill får å raide nå også..? :tease: Endret av phoen|x
Skrevet

7410935[/snapback]

klassisk norks... i say no more... epix plx... kan i hav som monay plese ?

7419740[/snapback]

ååå, skal du gråte?

Skrevet

7410935[/snapback]

klassisk norks... i say no more... epix plx... kan i hav som monay plese ?

7419740[/snapback]

ååå, skal du gråte?

7420860[/snapback]

:cry: , føler du deg bedre nå? eller er den ripa i lakken der enda?

Skrevet

7410935[/snapback]

Neeeei? :(:(:(

Nå som jeg nettopp brukte 900 glods på mount + riding :( Jaja, heldigvis ble noe av det sponset av andre spillere, da :]

Skrevet

Siden jeg er exalted med Stormpike på magen min, ville det være lurt å hente mounten FØR patch? eller Spiller det ingen rolle?

Skrevet (endret)
Nye talents tree, kan ikke lvle til lvl 70 det må du vente til tbc for. Kommer på tirsdag ifølge blizz iallefall.  :)

7408006[/snapback]

ehhhh....... d komme rikke nytt talent tree.... og ikke lvl 70.... World of Warcraft The burning crusade kommer i butikkene den 16.januar. den e expension pack til World of warcraft...den kan være veldig nytting og arti

Endret av lordkex
Skrevet
Noen som veit hvor mange marks man trenger å levere osv for å kjøpe rank 14 Itemsa ?

7430063[/snapback]

veit ikke kor mange marks d e men rank 14 itemsa kan du kjøpr i champions hall i Stormwind som du må være rank 6 for og komme inn i... og d går bare an og ha 20 av hver marks omgangen, hvis ikke får du ikke flær.

Skrevet
Siden jeg er exalted med Stormpike på magen min, ville det være lurt å hente mounten FØR patch? eller Spiller det ingen rolle?

7431692[/snapback]

Du bør nok skaffe mounten før patchen ja, ellers vil du måtte grinde bg marks for å få tak i den

Skrevet

Hohoi, lordkex, du var jammen oppdatert.

Nye talents tree, kan ikke lvle til lvl 70 det må du vente til tbc for. Kommer på tirsdag ifølge blizz iallefall.  :)

7408006[/snapback]

ehhhh....... d komme rikke nytt talent tree.... og ikke lvl 70.... World of Warcraft The burning crusade kommer i butikkene den 16.januar. den e expension pack til World of warcraft...den kan være veldig nytting og arti

7431706[/snapback]

Jo, det kommer nye talent-tre i morgen.

Noen som veit hvor mange marks man trenger å levere osv for å kjøpe rank 14 Itemsa ?

7430063[/snapback]

veit ikke kor mange marks d e men rank 14 itemsa kan du kjøpr i champions hall i Stormwind som du må være rank 6 for og komme inn i... og d går bare an og ha 20 av hver marks omgangen, hvis ikke får du ikke flær.

7431728[/snapback]

I 2.01 går det 100 i en stack.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...