Gå til innhold

Wii-oversikt: butikker, priser og antall


marXman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakket med elkjøp kundeservice just nu.  De informerte meg om at Elkjøp Stormarked Drammen skulle ha Wii på lager. Mens det så ikke ut som Buskerud storsenter kom til å ha. Satser på at han ga meg korrekte opplysninger, så jeg blir nok å finne utenfor

Elkjøp drammen i morgentimene i morgen.

 

Spurte om antall, men han kunne ikke si noe annet enn at han regnet med et sted mellom 20-30 stk i allefall.

7447235[/snapback]

 

Å ja? høres bra ut, rart de sa til meg det ikke var, men kanskje jeg ringte for tidlig, da blir det ihvertall ikke sosse-Sandvika :thumbup:

Lenke til kommentar
Liten status sjekk nå.

Ingen elkjøp har nattåpent?

Ingen elkjøp har forhåndsbestilling?

 

Må bare forsikre meg om de to tingene enda en gang for det er sykt kjipt om jeg stiller utenfor elkjøp i løpet av natten, men så er alle Wii'ene tatt allerede :p

7447769[/snapback]

 

Bare platekompaniet som har nattåpent, resten åpner klokka 10:00.

Elkjøp har ikke forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar
Hei og takk for din henvendelse

Elkjøp Harstad får desverre ikke inn Wii i denne omgang. Om de får inn ved neste parti vet vi ikke ennå. Følg med fremover!

 

Ha en fortsatt god dag!

 

Vennlig hilsen

Torbjørn

Elkjøp Kundesenter

www.elkjop.no

81532000

 

 

  :thumbdown:  *mega skuffa*

7447770[/snapback]

En av forumkildene våre har nevnt at Harstad får 12 konsoller. Kanskje det ville vært en idé å ta en tur innom likevel?

 

Liten status sjekk nå.

Ingen elkjøp har nattåpent?

Ingen elkjøp har forhåndsbestilling?

 

Må bare forsikre meg om de to tingene enda en gang for det er sykt kjipt om jeg stiller utenfor elkjøp i løpet av natten, men så er alle Wii'ene tatt allerede :p

7447769[/snapback]

 

Bare platekompaniet som har nattåpent, resten åpner klokka 10:00.

Elkjøp har ikke forhåndsbestilling.

7447786[/snapback]

En del butikker åpner før 10:00 også. Dette gjelder også Elkjøp. Undersøk når din nærmeste butikk åpner på http://www.elkjop.no

 

Noen som vet Prisen på Platekompaniet? Dem får inn 70 i bogstadveien og åpner 23.59 i dag.

7447861[/snapback]

Jeg har lest i en pressemelding at det blir 100 konsoller. Har vi et endelig tall for Platekompaniet Bogstadveien?

 

Brio på Oasen, Haugesund får inn en manskin imorgen. Den er min! :D

7448158[/snapback]

Sa de noe om pris på spill og tilbehør?

Endret av marXman
Lenke til kommentar
Noen som vet noe mer angående hvor mange wii konsoller elkjøp på Lørenskog får inn? er de 66 som står i første posten bekreftet på noen måte?

7448498[/snapback]

Tallene for Elkjøp Lørenskog kommer fra det jeg velger å anse som en meget sikker kilde som har vist seg å ha rett før. Jeg vil si: ja.

 

Ligger ikke hovedkontoret til Elkjøp der? Vanvittig mengde dere får, iallfall.

Lenke til kommentar
Tallene for Elkjøp Lørenskog kommer fra det jeg velger å anse som en meget sikker kilde som har vist seg å ha rett før. Jeg vil si: ja.

 

Ligger ikke hovedkontoret til Elkjøp der? Vanvittig mengde dere får, iallfall.

7448675[/snapback]

 

 

Flott å høre, krysser fingrene for at jeg blir er en av de 66.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
er det noen som vet hvor mang konsoller som kommer til Elkjøp Åsane og på Lefdal i Bergen?

7440223[/snapback]

 

Betjeningen på Elkjøp Åsane sa "omtrent det samme som Elkjøp Fana". Lefdal vet jeg ikke.

7440723[/snapback]

Fana får ifølge kilder her på forumet inn 24 konsoller. Jeg kommer nok til å være der seks timer før åpning. Med tanke på det ufyselige været (Håper det holder seg slik) tviler jeg på at det er mange som gidder å komme så tidlig.

7441062[/snapback]

 

Jeg kan bekrefte at de får inn 24 konsoller på elkjøp fana og det er plenty med spill tilgjengelig, kan ikke huske at jeg så rayman, men zelda red steel og de andre lanseringspillene er kommet! :) Får ikke kjøpe consollen selv, blir nok en 360 på meg siden det eneste spillet wii har som jeg kunne tenkt meg er Zelda...

360 med kontrollene til Wii hadde vært den perfekte consollen

Endret av Cowbliss
Lenke til kommentar
Cowbliss Postet i dag, 18:26

Jeg kan bekrefte at de får inn 24 konsoller på elkjøp fana og det er plenty med spill tilgjengelig, kan ikke huske at jeg så rayman, men zelda red steel og de andre lanseringspillene er kommet!  Får ikke kjøpe consollen selv, blir nok en 360 på meg siden det eneste spillet wii har som jeg kunne tenkt meg er Zelda...

360 med kontrollene til Wii hadde vært den perfekte consollen

 

 

Vet du om de selger spillene allerede i dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...