Gå til innhold

Bored in Runescape.... hehe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fælt så fordumsfulle folk skulle være da, og ikke minst off topic. Ironisk nok er jeg og det. Spiller foresten Runescape fremdeles jeg, synes det er koselig. Er ikke noe grafisk perle, men heller ikke så vanedannende som WoW er. Går godt ann å la Runescape ligge i 4 uker uten å tenke på det.

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt slike kommentarer. Smaken er som baken, at noen liker Runescape er akkurat det samme at noen ikke liker Runescape.

Smaken er som baken hos alle. Å si at folk har fritidsproblemer fordi de spiller RS, er ikke akkurat det klokeste da CS som er verdens mest tarveligste FPS i mine øyner, fremdeles spilles. Sier jeg at folk har fritidsproblemer da?

Jeg er foresten 22 år og har ingen problemer med å slappe av med et avslappende spill.

Skrevet (endret)
Bear^og du andre:

Dere har seriøse fritidsproblemer...

7409348[/snapback]

Runescape er et dårlig spill etter min mening, men fritidsproblemer har han ikke.

Nå slutta jeg i mars, utrolig nok, ja, jeg spilte det... :cry:

Men poenget er at jeg ikke har hatt den minste lyst til å gå inn der igjen, sånn er det ikke med WoW, hos de fleste, som fanger deg opp og eter opp livet ditt.

WoW er fritidsproblemer. Bygge store flotte korthus er forsåvidt fritidsproblemer det også.

Mange ser på fotball som fritidsproblemer, fordi de ikke liker sporten.

Pluss at dette tar omtrent fem minutter å gjøre i Runescape, så la gutten få lov til det.

Endret av Stonemeister
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...