Gå til innhold

Litt om våre brukere


Anbefalte innlegg

Ja og det er 100% sjanse for at sveinsel undres på hvordan de inhenter desse opplysningene. :D

Det er ivertfall ikke kommet frem at ihvertfall en bruker tre internettlesere alt ettersom.

Ehh ... hoen som kan si noe om hvordan opplysningene blir samlet inn?

 

Edit:

 

Usj, SÅ mange IE brukere?

hm, jaja. interresant uansett...

7400351[/snapback]

Begriper ikke at noen ergrer deg over hva andre gjør.

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jo brukt 98, XP og Vista, IE, FF1.x og FF2.0

 

Så vet ikke helt hva de har regnet med at jeg bruker..

 

At flest bruker XP er jo ikke så rart, men at såpass mange bruker IE kom litt overraskende, og såpass få bruker Vista..

 

Mange på hardware.no er jo folk med nokså bra kunnskap om data,

ikke for å kritisere IE, men IE brukes som oftest av folk som bare ikke gidder, eller vet hvordan man installerer noe annet..

 

Og personlig trodde jeg en større andel av oss, brukte Vista..

Men de fleste dualbooter jo, så kanskje det er XP deres som er blitt regnet med

Lenke til kommentar
Windows Server 2003 er noe overraskende installert på drøye 2 % av Hardware.no-brukernes maskiner.
Windows XP 64bit er egentlig Windows Server 2003, kan det være det som er grunnen?

 

Jeg bruker forumet både i Windows og Linux, skal tro hvilken kategori jeg havner i. :hmm:

 

Jeg bruker ivertfall 1600x1200-oppløsning.

Lenke til kommentar
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

127.0.0.1 statistik-gallup.net

 

Anbefales for mye raskere visning av det meste av hw.no, så min statistikk over Opera 7.54u3 er ikke tatt med.

7401130[/snapback]

 

Du mener at ved å åpne host fila med notisblokk, og legge til "statistik-gallup.net"

Så vil hardware.no vises fortere?

Lenke til kommentar
Windows Server 2003 er noe overraskende installert på drøye 2 % av Hardware.no-brukernes maskiner.
Windows XP 64bit er egentlig Windows Server 2003, kan det være det som er grunnen?

 

Jeg bruker forumet både i Windows og Linux, skal tro hvilken kategori jeg havner i. :hmm:

 

Jeg bruker ivertfall 1600x1200-oppløsning.

7401226[/snapback]

 

Jeg lurer også på hvordan de har regnet ut alt sammen..

 

Min standard oppløsning er 1600x1200, men har jo kjørt fra min bærbare på 1024x768 og mye rart.. Så skjønner ikke helt hvordan de har kommet frem til hva jeg bruker..

 

Hvert fall, så skal det egentlig være:

 

Operativsystem: Vista

Nettleser: FireFox 2.0

Oppløsning: 1600x1200

Lenke til kommentar

Denne statistikken er jo langt ifra nøyaktig tror jeg. Da tenker jeg på at flere nettlesere identifiserer seg gjerne som Internet Explorer 6.x som standard. Deretter har man en del brukere som ikke kjører med java/script aktivert, og de som også blokkerer alt annet enn selve websiden de surfer på. Det er da av min oppfattelse at Firefox og Opera overgår IE med klar margin, ettersom IE identifiserer seg som IE (dah) og mange som kjører IE er gjerne ikke like opptatt av hvilke cookies etc, som blir satt på systemet deres.

 

Eller hur?

Lenke til kommentar
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

127.0.0.1 statistik-gallup.net

 

Anbefales for mye raskere visning av det meste av hw.no, så min statistikk over Opera 7.54u3 er ikke tatt med.

7401130[/snapback]

 

Du mener at ved å åpne host fila med notisblokk, og legge til "statistik-gallup.net"

Så vil hardware.no vises fortere?

7401232[/snapback]

Jepp, og det er også andre statistikk/reklame adresser du kan blokkere. "big-boards.noe" f.eks.

Lenke til kommentar
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

127.0.0.1 statistik-gallup.net

 

Anbefales for mye raskere visning av det meste av hw.no, så min statistikk over Opera 7.54u3 er ikke tatt med.

7401130[/snapback]

 

Du mener at ved å åpne host fila med notisblokk, og legge til "statistik-gallup.net"

Så vil hardware.no vises fortere?

7401232[/snapback]

Jepp, og det er også andre statistikk/reklame adresser du kan blokkere. "big-boards.noe" f.eks.

7401789[/snapback]

 

Jøss dette visste eg ikkje, finnes det ein artikkel på nett som går i djubden om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...