Gå til innhold

Litt om våre brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer også på detta.. Ville vært flott med en post der vi virkelig komme i dybden på hva dette er, og hvor mye rart jeg skal skrive inn i host fila..

 

Finnes det en post, eller skal jeg opprette en?

7402911[/snapback]

Jeg vet ikke helt hvor mye hw.no setter pris på dette temaet for denne statistikken er nok med på å bestemme hvor mye de kan ta betalt for reklamepostene, men om du vil kan du opprette en tråd som f.eks heter "adresser som kan blokkeres for raskere surfing" f.eks hvor adresser som ikke bare gjelder hw.no kan listes. Det er nok en del der ute som har relativt store adblock/hosts lister og som er villig både til å dele lister og diskutere hvordan disse filterne kan settes opp i alle browsere på best mulig måte. Proxomitron f.eks er et tema det er lettest å hoppe inn i ved å først lese en brukervennlig guide og filters.ini til gamle Opera gjelder det også for.

7402989[/snapback]

har opprettet en tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675075&hl=

Så er det bare å vente på svar :p

Lenke til kommentar
Statistisk sett er det 98,7 % sjanse for at Simen1 svarer i denne tråden her. Han elsker alt som har med statistikk å gjøre og kan dra lange avhandligner på området.

 

Derimot er det kun 37,2 % sjanse for at LarsP skulle svare i denne tråden, og skulle han gjøre det er det 77,5 % sjanse for at det bare er tull.

 

Derimot er det 99,999 % sjanse for at AnAnAs aldri deltar i denne tråden, og 99,89 % sjanse for at hun heller aldri leser artikkelen.

 

Det er derimot 100% sikkert at noen kommenterer det innlegget her .)

 

1% sjanse for at jarmo kommer til å spamme i denne tråden ;)

 

Gud vi elsker forumet .)

7400275[/snapback]

Noen kommentar til hvorfor ikke simen1 har svart...enda?

Lenke til kommentar

Simen1 leste det jeg skrev og ville motbevise at han skrev her. At AnAnAs skrev her skyldes at vår lille prinsesse sitter å søker på navnet sitt i søkemotoren på forumet. LarsP har ikke klart å forstå seg på søkemotoren, så dermed fikk jeg rett der :)

 

Jarmo spammet heller ikke og noen kommenterte innlegget. Det gir meg 3 av fem noe som statistisk sett er rimelig bra .)

Lenke til kommentar
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

127.0.0.1 statistik-gallup.net

 

Anbefales for mye raskere visning av det meste av hw.no, så min statistikk over Opera 7.54u3 er ikke tatt med.

7401130[/snapback]

 

127.0.0.1 ad1.hardware.no

 

Anbefalles for mye raskere vising av det meste av hw.no. Mulig dei har fleirie adresser også nå. Brukte det før i gamle dager.

 

I dag bruker man Maxthon ( www.maxthon.com ) som fjerner all reklame og skjit på sidene. Fjerner også masse spyware popups installere.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...