Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Skulle du besøke ps3-avdelingen til Gamespot, er det ikke usannsynlig at du legger merke til noe annet også... Synes det var litt morsomt jeg Endret 1. desember 2006 av qoutor
Matsini Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hehe merkelige saker... Er ikke sånn på Wii eller 360 avdelingen.
Nonsens Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hehehe - folk er jo helt ville på PS3- og System Wars-forumene der nå. Tar det som en personlig fornærmelse, 'kommer aldri tilbake til Gamespot etter dette' +++ Utrolig morsom lesning; noen baserer nok livet sitt rundt konsollen de har valgt å 'støtte' virker det som Endret 1. desember 2006 av Nonsens
Bromlexl Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 HEHE, morsomt. Jeg får ikke opp slikt siden jeg er "subscriber" som jeg da anbefaler. Digg med HD filmer av mange spill pluss.....vel, ingen reklame. Men er litt morsomt ja. Reklamene er jo ganske random så sånt skjer jo. morsomt! :!:
sp0ck Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hehe, og at folk faktisk blir fornærmet over dette viser bare at menneskeheten har nådd et nytt lavpunkt.
Bautastein Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 HEHE, morsomt. Jeg får ikke opp slikt siden jeg er "subscriber" som jeg da anbefaler. Digg med HD filmer av mange spill pluss.....vel, ingen reklame. Men er litt morsomt ja. Reklamene er jo ganske random så sånt skjer jo. morsomt! :!: 7398060[/snapback] det er ikke random. 360 reklamen er på ps3-sida hver gang
Bromlexl Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 HEHE, morsomt. Jeg får ikke opp slikt siden jeg er "subscriber" som jeg da anbefaler. Digg med HD filmer av mange spill pluss.....vel, ingen reklame. Men er litt morsomt ja. Reklamene er jo ganske random så sånt skjer jo. morsomt! :!: 7398060[/snapback] det er ikke random. 360 reklamen er på ps3-sida hver gang 7398087[/snapback] Enda bedre :!: Bra markedsføring av MS. De har nok betalt litt for det. Men veldig smart. For nå sitter vi jo her og diskuterer det og blir eksponert for deres produktreklame. MS kan markedsføring.....ingen tvil om det.
Bloody Mess Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Som Bromlexl sier så er den ikke random nei. Den er spesiallagd for PS3-seksjonen.
BlastyTrasty Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Lurer på hva Avean har å si til dette. 7398091[/snapback] Han er for lenge sidan gått i baret
UrgeLoL Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Har ingen negative følelser for xbox 350, men alle de grønnfargene på reklamene kunne de ha spart seg for. Fysj..
Bloody Mess Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hehe. Man legger lett merke til reklamen, for å si det sånn.
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Har ingen negative følelser for xbox 350, men alle de grønnfargene på reklamene kunne de ha spart seg for. Fysj.. 7399260[/snapback] Du mener Xbox 360 kanskje? Uansett, bra sjakktrekk fra Microsoft dette her ja. De vet å markedsføre riktig i sammenligning til PS3en som så og si har vært ikke eksisterende. Sony kunne jo kjøpt av plass på Xbox 360 sin del de også, så hadde lurvelevenet vært i gang :!:
Knebel Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Har ingen negative følelser for xbox 350, men alle de grønnfargene på reklamene kunne de ha spart seg for. Fysj.. 7399260[/snapback] Du mener Xbox 360 kanskje? Uansett, bra sjakktrekk fra Microsoft dette her ja. De vet å markedsføre riktig i sammenligning til PS3en som så og si har vært ikke eksisterende. Sony kunne jo kjøpt av plass på Xbox 360 sin del de også, så hadde lurvelevenet vært i gang :!: 7399574[/snapback] Hva er det de grønne sirklene skal forestille forresten? Oppskrapte DVD plater?
-Mr.T- Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hehe. Man legger lett merke til reklamen, for å si det sånn. 7399420[/snapback] Haha, nei...? La ikke merke til at det stod playstation der før etter jeg hadde saumfart sida Noen som har gjort jobben sin virker det som.
talgmar Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Synes det er merklig at folk tar konsoll-konkurransen så utrolig personlig. Har selv skrevet artikler som folk har gått bananas over fordi jeg kom med fakta om PS3 som ikke var direkte positive. Det er reklame, og normal reklamestrategi. På TV så lever favorittprogrammet ditt nettopp pga at det reklameres for andre produkter i pausene på sendingen. Live with it!
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hva er det de grønne sirklene skal forestille forresten? Oppskrapte DVD plater? 7399703[/snapback] Du tenker på hypnoseringsringene?
stekri88 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Undead,01/12-2006 : 12:45]Har ingen negative følelser for xbox 350, men alle de grønnfargene på reklamene kunne de ha spart seg for. Fysj.. 7399260[/snapback] Du mener Xbox 360 kanskje? Uansett, bra sjakktrekk fra Microsoft dette her ja. De vet å markedsføre riktig i sammenligning til PS3en som så og si har vært ikke eksisterende. Sony kunne jo kjøpt av plass på Xbox 360 sin del de også, så hadde lurvelevenet vært i gang :!: 7399574[/snapback] Hva er det de grønne sirklene skal forestille forresten? Oppskrapte DVD plater? 7399703[/snapback] Vel konsollen heter jo 360 så hvis du ikke klarer å tenke ut hva de betyr anbefaler jeg deg å kjøpe Wii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå