Gå til innhold

Gamespots ps3-side (funny)

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Skulle du besøke ps3-avdelingen til Gamespot, er det ikke usannsynlig at du legger merke til noe annet også... Synes det var litt morsomt jeg

ps3gamespot1266ec2.th.jpg

Endret av qoutor
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehehe - folk er jo helt ville på PS3- og System Wars-forumene der nå.

Tar det som en personlig fornærmelse, 'kommer aldri tilbake til Gamespot etter dette' +++

Utrolig morsom lesning; noen baserer nok livet sitt rundt konsollen de har valgt å 'støtte' virker det som :)

Endret av Nonsens
Skrevet

HEHE, morsomt. Jeg får ikke opp slikt siden jeg er "subscriber" som jeg da anbefaler. Digg med HD filmer av mange spill pluss.....vel, ingen reklame.

Men er litt morsomt ja. Reklamene er jo ganske random så sånt skjer jo.

morsomt! :!:

Skrevet
HEHE, morsomt. Jeg får ikke opp slikt siden jeg er "subscriber" som jeg da anbefaler. Digg med HD filmer av mange spill pluss.....vel, ingen reklame.

morsomt!  :!:

7398060[/snapback]

det er ikke random. 360 reklamen er på ps3-sida hver gang :)

Skrevet

morsomt!  :!:

7398060[/snapback]

det er ikke random. 360 reklamen er på ps3-sida hver gang :)

7398087[/snapback]

Enda bedre :!:

Bra markedsføring av MS. De har nok betalt litt for det. Men veldig smart. For nå sitter vi jo her og diskuterer det og blir eksponert for deres produktreklame.

MS kan markedsføring.....ingen tvil om det.

Skrevet
Har ingen negative følelser for xbox 350, men alle de grønnfargene på reklamene kunne de ha spart seg for. Fysj..

7399260[/snapback]

Du mener Xbox 360 kanskje? :tease:

Uansett, bra sjakktrekk fra Microsoft dette her ja. De vet å markedsføre riktig i sammenligning til PS3en som så og si har vært ikke eksisterende.

Sony kunne jo kjøpt av plass på Xbox 360 sin del de også, så hadde lurvelevenet vært i gang :!:

Skrevet
Har ingen negative følelser for xbox 350, men alle de grønnfargene på reklamene kunne de ha spart seg for. Fysj..

7399260[/snapback]

Uansett, bra sjakktrekk fra Microsoft dette her ja. De vet å markedsføre riktig i sammenligning til PS3en som så og si har vært ikke eksisterende.

Sony kunne jo kjøpt av plass på Xbox 360 sin del de også, så hadde lurvelevenet vært i gang :!:

7399574[/snapback]

Hva er det de grønne sirklene skal forestille forresten? Oppskrapte DVD plater? :tease:

Skrevet
Hehe. Man legger lett merke til reklamen, for å si det sånn.

7399420[/snapback]

Haha, nei...?

La ikke merke til at det stod playstation der før etter jeg hadde saumfart sida :) Noen som har gjort jobben sin virker det som.

Skrevet

Synes det er merklig at folk tar konsoll-konkurransen så utrolig personlig.

Har selv skrevet artikler som folk har gått bananas over fordi jeg kom med fakta om PS3 som ikke var direkte positive.

Det er reklame, og normal reklamestrategi. På TV så lever favorittprogrammet ditt nettopp pga at det reklameres for andre produkter i pausene på sendingen. Live with it!

Skrevet
Undead,01/12-2006 : 12:45]

7399260[/snapback]

7399574[/snapback]

Hva er det de grønne sirklene skal forestille forresten? Oppskrapte DVD plater? :tease:

7399703[/snapback]

Vel konsollen heter jo 360 så hvis du ikke klarer å tenke ut hva de betyr anbefaler jeg deg å kjøpe Wii :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...