UrgeLoL Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Mener du at wii er for barn? Eller dumme folk? Bare lurer siden du sier at om man ikke skjønner at ringene er der på grunn av 360 navnet?
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Mener du at wii er for barn? Eller dumme folk? Bare lurer siden du sier at om man ikke skjønner at ringene er der på grunn av 360 navnet? 7401133[/snapback] Vel, hvis du ikke har skjønt hva ringene betyr, så tenk litt på hva 360 kan bety. 360 grader kanskje? Altså en sirkel.. Er ikke værre enn det.
UrgeLoL Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Nei, jeg har nok skjønt hva ringene er der for, men hvorfor folk som ikke skjønner dette bør kjøpe seg en wii, det skjønner jeg ikke.
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Nei, jeg har nok skjønt hva ringene er der for, men hvorfor folk som ikke skjønner dette bør kjøpe seg en wii, det skjønner jeg ikke. 7401318[/snapback] Var sikkert ment som en fleip på et eller annet vis. Kan jo tenkes det var sarkastisk/ironisk ment..
Bautastein Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) nå er ikke reklamen der lenger:/ Endret 1. desember 2006 av Pinglebolle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå