Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Huff... Gikk nettopp forbi den lokale "øl-puben" og så en plakat i vinduet om at IPA week nærmer seg. 40 IPAs on draft. Skal litt til å pløye seg gjennom det, selv om "uka" er utvidet til ti dager. Vet ikke hvorfor, men jeg får meg aldri til å bestille samplers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en liten Brew Dog periode.

 

Smakt 77 Lager, Punk IPA, Trashy Blonde, Rip Tide og Alpha Dog.

 

Favoritten så langt er Trashy Blonde, men alle er veldig gode. :)

 

Alpha Dog og Trashy Blonde står på min innkjøpsliste, men har smakt de andre.

 

77 Lager synes jeg var veeeldig døll, Punk IPA litt morsomt øl, men ikke en høydare og Rip Tide var forsåvidt også grei.

 

Kjøpte forøvrig inn en av de nye weissbier-sortene polet har fått inn nå i juli, Weihenstephaner Hefeweissbier.

Lenke til kommentar

Vil helst ha Munkholm. Kjenner en kjempeforskjell på det og vanlig pils. Snedig hvordan en aldri så liten skvett med alkohol kan ha slik ødeleggende effekt. Har lagt merke til akkurat det samme med andre typer også, Erdinger for eksempel.

Jeg savner i grunn en alkoholfri Whiskey og kanskje en alkoholfri Vodka også, som feks. kan brukes i drinker. Utrolig mange drinker får en ganske rar smak dersom man blander i vodka. Er så utrolig kjipt at man må droppe vodkaen dersom man vil ha en vodka-redbull. Tequila shots føles også veldig "tynt" når man må droppe tequilaen fordi den har så mye alkohol..

Lenke til kommentar

Høyst spesielt, men det er visuelt og har ikke noe med smaken å gjøre. Hvorfor skal et ekorn bøte med livet for at noen skal drikke litt øl? Ser ikke helt verdien av det.

 

Ekornene bøtet ikke med livet. De var "trafikkofre" fra før av.De var allerede døde.

 

 

Hadde jeg hatt den ølen hadde jeg tatt med den på et eller annet dyrevernsmøte, og begynt å drikke :!:

Lenke til kommentar

Jeg savner i grunn en alkoholfri Whiskey og kanskje en alkoholfri Vodka også, som feks. kan brukes i drinker.

:!:

 

Sitter faktisk å drikker alkoholfri vodka nå jeg. Er morsomt å se ansiktene til folk når man fyller opp et halvlitersglass med det og de tror det er vanlig vodka!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...