Gå til innhold

Hvilken julekalender bruker du`?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestandig en sjokoladekalender. Den er tysk, og sjokoladen smaker grusomt. Men gleden er jo å få åpne lukene og se på at kalenderen blir mer og mer maltraktert for hver dag som går:-)

Gjest Slettet+312
Skrevet

jeg og bruttern får en film hver annahver helg, så blir 2 filmer hvær i løpet av adventstida... men kjøper meg som regel litt goddis og putter i en hjemmelagd en.

Skrevet

Har en tysk kalender med fantastisk god sjokolade, som er fylt med lübeckmarsipan og diverse annet snadder. Den veier nesten 1 kilo når den er uåpnet...

Gjett om jeg gleder meg til i morra! :dribble::dribble::dribble:

Skrevet (endret)

Mamma lagde pakkekalender med lego i til meg før. :love:

Har blitt dårlig med det de siste årene. Har jeg i det hele tatt noen kalender, så blir det en vanlig sjokoladekalender, eller en sånn flax-greie med premier på.

Endret av Nevnarion
Skrevet

Mamma sin gamle kalender, fyllt med pakker i massevis :D

Samt en Donald-kalender (for 15. år på rad) og store planer om å raide sofaputene for penger til å kjøpe en Nemi-kalender og en sjokoladekalender)

Skrevet

Jeg har pakkekalender :D

Husker en gang at jeg fikk sjokolade kalender første dagen, så hadde jeg to :p Da følte jeg meg nesten litt bortskjemt! :!:

Synes det var kjekt at du presenterte posten med å spørre: "Hvilkin julekalender burker du?" :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...