Gå til innhold

dx10 og vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger dx10-drivere med releaseversjonen av vista? Ev kan de lastest ned nå hvis man har releaseversjonen av vista?

eller kommer dx10-drivere på et senere tidspunkt? Når??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DirectX 10 drivere kommer vel ganske snart hvis de ikke er kommet allerede (kun nvidia som har DirectX 10 kort ute da). Ser ikke helt at det er behov for slike drivere før det faktisk finnes DirectX 10 spill uansett da.

TCi: Det kommer ikke noe DirectX 10 til XP. DirectX 9.0L er DirectX 9 for Vista.

Skrevet
TCi: Det kommer ikke noe DirectX 10 til XP. DirectX 9.0L er DirectX 9 for Vista.

7393622[/snapback]

Hmm.. er du sikker på dette? Mener å huske å ha lest at XP også får "DX10" med en directx 9 utvidelse.. nemlig L.

Skrevet

7393622[/snapback]

Hmm.. er du sikker på dette? Mener å huske å ha lest at XP også får "DX10" med en directx 9 utvidelse.. nemlig L.

7394335[/snapback]

Stemmer nok det han sier. De lanserer ikke Direct X 10 til Windows XP med argumentet at det er skrevet fra bunnen av.

Skrevet
Tror det var noe forvirring rundt hva DirectX 9.0L var for en stund siden, men jeg føler meg ganske så sikker nå.

7394436[/snapback]

Ok, jeg får sjekket det opp i morgen når jeg har tid :)

Skrevet (endret)

Er ikke noe å tvile på egentlig. DirectX9c er så langt den siste DirectX-versjonen til XP. Den vil oppdateres med mellomrom, men det blir bare småoppdateringer.

Endret av Smirnoff
Skrevet
>Ser ikke helt at det er behov for slike drivere før det faktisk finnes DirectX 10 spill uansett da.

7393622[/snapback]

Flight simulator X støtter dx10. (Flysimulator-spill)

Skrevet
dravisher Postet i dag, 09:12

Så vidt jeg kan huske skulle det komme en oppdatering til Flight Simulator X med oppdatert grafikk for DirectX 10, men har denne oppdateringen kommet allerede?

Nei! Etter hva jeg har lest fra Aces teamet (Flight simulator X utviklingsteamet) kommer det en update til FSX i Januar en gang, men det er ikke DX10, denne kommer ikke før senere utpå nyåret. (blir ikke sagt noe nærmere tidspunkt)

Ganske skuffende egentlig siden de har gjort en stor sak av å være første DX10 spill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...