Gå til innhold

StripClubDj - 100,000 Gamerscore


Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aehheah sannt det MR.FOUXHOUND :wee:

 

Nei men eg gir lang faen i alt som heiter achievments og slikt. Når eg spillte Goldenye og Perfect Dark på N64, da var det liksom artig å sitte inne ein heil dag for å spare sekunder og låse opp unlocks etc. Gidder ikkje det eg lenger altså :p

Lenke til kommentar
Taper!

 

Merker at jeg er blitt bare mer og mer fordomsfull med årene, men seriøst... han ser ut som en skikkelig trailer trash limp bizkit wannabe. Altså en fyr jeg har lyst å slå.

7412445[/snapback]

 

hehe tenkte det samme

det stygge sjegget skjegget har mye av skylden

 

hva heter slikt skjegg forresten?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvorfor er det så mange som bryr seg ?

7527041[/snapback]

 

Inrømm at det er ein liten nysgjerrigper i deg også siden du påtok deg bryet med å åpne tråden og tom. legge inn eit lite innlegg :wee:

7527068[/snapback]

 

Det er en liten nysgjerrigper i oss alle, men jeg må innrømme at jeg ikke orker å fantasere om livet til personen som har 100,000 i gamerscore

Lenke til kommentar

Poenget er vel at folk skal prøve å få mest ut av spillene sine. For ikke å nevne at nå kan man faktisk bevise om folk har greid spillet på vanskeligste grad o.l. når de sier det på forums.

 

Plukke opp COG-Tags for eksempel, det kunne gitt en bonus i spillet istedefor, men det hadde virket litt unaturlig. Istedefor får man ett lite klapp på skulderen når man har samlet ett vist antall.

 

På Hitman ble jo endel av achievementsene nesten som minigames, prøve å få en viss karakter etter ett oppdrag, drepe nøyaktig 47 i ett oppdrag osv.

Lenke til kommentar
Men hva har virkelig 100.000 poeng gjort han? Rikere, tynnere, osv. Ser ikke helt nytten idet. Men hva enn som gjør han glad, er vel det som betyr noe.

7527215[/snapback]

 

han kan jo selge gamerscoren sin...

 

sikkert en eller annen rik nerd som tror det ligger prestisje i sånt ;)

 

det er den eneste logiske forklaringen jeg kan komme med...

 

ellers så syns jeg dette var en veldig tragisk affære..

 

jeg mener, hvem bryr seg?

Lenke til kommentar
ellers så syns jeg dette var en veldig tragisk affære..

 

jeg mener, hvem bryr seg?

7527294[/snapback]

Jau, hadde det derimot vært "entitlements" eller noko slik på PS3 - hadde det vært utruleg kult! :dribble:

7527301[/snapback]

 

slapp av.. jeg disser ikke konseptet gamerscore, det er jo genialt!

 

jeg bare disser stakkaren som har samlet sammen disse udugelige poengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...