Gå til innhold

StripClubDj - 100,000 Gamerscore


Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikke slik at det er mulig å laste inn savegames å slik få gamer points uten å ha fortjent de? :p

7377885[/snapback]

Jo, men det er visst ikke så fantastisk som det høres ut som. Det skal være komplisert å bruke så er det ikke bare last inn å whoops 1000 gamerscore heller. Men, jeg har ikke peil, bare det jeg har hørt

 

Siden som "driver" dette er 360gamesaves :thumbdown: Usj, håper MS finner en løsning for å stoppe dette :roll:

Lenke til kommentar
Hva går dette ut på? Er det et spill elns?

 

Jeg følger ikke helt med. :ermm:

7404450[/snapback]

 

I hvert Xbox 360-spill er det en mengde ting du kan låse opp og bli belønnet med poeng.

Om det er å drepe så så mange i et skytespill eller å vinne så så mange løp i et bilspill.

 

Når du får fra 5-100 poeng (vanligvis 10-20) for hver achievment, så sier det litt om denne fyren...

 

Det er vel sånn at det er 1000 poeng i hvert spill?

Lenke til kommentar
over 100 spill til X360?? Det visste jeg ikke. Max 200 for Arcade også...

7404512[/snapback]

 

Han har jo to av noen spill som det gis forskjellige Achievements til i forskjellige regioner, og han har sikkert presset all safta ut av hvert eneste spill som er å få fingrene sine i.

 

Mye tyder på at denne fyren har fritidsproblemer, men jeg tror han har flere i familien og vennekretsen som spiller for han.

 

Laster nok ned et par savegames også.

Lenke til kommentar
Noe så sørgeligt å kjøpe hvert eneste spill bare for å ha høyest gamescore i verden. Det finnes en del med barnespill til X360 som belønner spilleren med 1000 poeng relativt fort. Sørgeligt at noen kjøper slike spill for å få opp scoren relativt fort opp.

7404734[/snapback]

 

Kanskje han prøver å kompensere for noe. :ermm:

Lenke til kommentar

Herregud, hva spiller det om mannen har aldri så høy gamerscore?

 

Han tror han får lang e-penis av å ha så høy gamerscore, men for meg lyser det bare taper med store bokstaver i panna hans!

 

Hvis det er han selv som har klart alle disse poenga, noe jeg seriøst tviler på. Så er det mer et rop om hjelp.

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...