Gå til innhold

Wii salgstall fra US and A


sp0ck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har delt Gamerlivet mitt opp i to deler de siste 2-3 årene.

 

Skal jeg ha god grafikk å eyecandy spiller jeg på pcen. Skal jeg kose meg , spiller jeg Nintendo. Samma om det er på Gamecube, Nintendo DS, Retro eller min kommende Wii maskin.

 

Slik har jeg også tenkt å fortsette i mange år framover. Føler det gir mer en å sitte med en Pc + 360/PS3 , spillene tatt i betraktning.

 

Men det er nå min mening da ,alle tenker forskjellig

Lenke til kommentar
Alle vil nok kjøpe en Wii som sin andre maskin å spille på. Og det vil bety at Wii vil selge KLART mest av alle. Ikke mange med PS3 som kjøper 360 også. Eller omvendt.

7374160[/snapback]

 

Jeg har allerede en 360, men den kommer nok til å bli min sekundære konsoll når Wii kommer. Ingenting slår Zelda og gamle Nintendo-klassikere :love:

Den blir garantert en suksess i Japan. Problemet til Nintendo er å opprettholde hypen i USA og Europa. Vi er noen fordømte grafikkhorer :blush:

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
DS solgte dårlig i starten og vi vet hvordan det nå går med den. Ikke mange som trodde at den ville knuse PSP som den faktisk gjør. Alle trodde PSP skulle meie DS av banen.

7374180[/snapback]

 

Selv om Nintendo hadde hatt kontroll over det håndholdte markedet i over et tiår før PSP kom ut, så har du et poeng der. Husker at en del fanboys pratet om "den siste spikeren i kista for Nintendo". Så feil kunne de ta :!:

 

Det er dog for tidlig å spå hvilken tv-konsoll som vil selge mest. Det eneste vi kan si om salgstallene er at de sikkert vil være mye jevnere denne gangen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Det er vel strengt tatt litt for tidlig ute i "kappløpet" til at man kan begynne å dra ut konklusjoner allerede? Blir vel en 6-7 sider med PS3 vs X360 vs Wii nå, tenker jeg :D

Lenke til kommentar

Så da underdriver faktisk NextGen Wars da:

 

wii_forum2.jpg

 

Bør vel bli oppdatert de siden de neste dagene da, om den vil vere noenlnde korrekt på det punktet.

 

Og det gleder meg å se Wii bli godt motatt, håper bare intressen holder ut de neste årene;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

En av de største utfordringene for Wii er å klare å få folk til å holde interessen utover de første "wow"-opplevelsene. Ja, det er en ganske unik og stilig kontrollmekanisme, men man blir jo vant til den også etterverdt - og da er man avhengig av at utviklere presterer å lage gode spill, ikke bare spill som fokuserer på det at man bruker Wiimoten.

 

Jeg avventer situasojnen og ser hvordan spillbiblioteket blir etterverdt, jeg kommer etter stor sannsynlighet til å plukke opp en, men neppe før neste høst/vinter.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor alle er så glad for det her, det har ikke blitt laget så mange PS3 konsoller, PS3 er mye dyrere å lage derfor kan de ikke lage maskiner like fort som Wii.. PS3 er mye mer teknisk derfor  mye mer arbeid.. kom tilbake om 1-2år så kan vi se hvem som vinner

7375248[/snapback]

Det er tull. Sony kan levere PS3 fort som bare det. Problemet er at det er ikke nok dioder til å dekke etterspørselen. At den er mer teknisk avansert har ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Ingenting er avgjort ennå. Gamecube solgte like bra i starten og vi vet alle hvordan det gikk med den...

7374165[/snapback]

 

Haha nei? Gamecube har aldri solgt spesielt bra, det var såvidt noe prat om den da den kom og det var aldri snakk om køer og etterspørsel da den ble lansert.

7375361[/snapback]

 

Den solgte best det første året, så vidt jeg vet. Det var også mye snakk om "Nintendo Dolphin" i media.

Lenke til kommentar
Ingenting er avgjort ennå. Gamecube solgte like bra i starten og vi vet alle hvordan det gikk med den...

7374165[/snapback]

 

Haha nei? Gamecube har aldri solgt spesielt bra, det var såvidt noe prat om den da den kom og det var aldri snakk om køer og etterspørsel da den ble lansert.

7375361[/snapback]

Da Gamecube ble satt ned til $99 i statene for to år siden, solgte GC bedre enn noen av konkurrentene i lang tid.

 

GC hadde en grei start, men problemet var spillene. Det var veldig få gode spill tilgjengelig kort tid etter lanseringen. Og dårlig tredjepartsstøtte var en av grunnene.

Lenke til kommentar
Ingenting er avgjort ennå. Gamecube solgte like bra i starten og vi vet alle hvordan det gikk med den...

7374165[/snapback]

 

Haha nei? Gamecube har aldri solgt spesielt bra, det var såvidt noe prat om den da den kom og det var aldri snakk om køer og etterspørsel da den ble lansert.

7375361[/snapback]

Da Gamecube ble satt ned til $99 i statene for to år siden, solgte GC bedre enn noen av konkurrentene i lang tid.

 

GC hadde en grei start, men problemet var spillene. Det var veldig få gode spill tilgjengelig kort tid etter lanseringen. Og dårlig tredjepartsstøtte var en av grunnene.

7375368[/snapback]

 

Den dårlige 3. partsstøtten, skyldtes dårlig salg. EA tjente langt mindre på GC-spill enn på Xbox- og PS2-spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...