Gå til innhold

Pris - Call of Duty 3 - 349kr. Elkjøp


Supervisor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel Kessel, som Mala sier er online delen hele spillet. Syntest ikke at singleplayer er så utrolig bra, men multiplayerdelen er vanvittig bra! Wii versjonen blir dermed ute av siktet for min del, og ble heller ikke bedre av at de fleste omtalene sier at Wii versjonen sin kontroller funker dårlig

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke om online spilling og det gjør ikke de aller fleste heller. Er tross alt ikke så altfor mange som har nett tilgang med konsollen sin.

 

Haha, right...

 

The headline figure for Jeff Sullivan, one of Microsoft’s developer relations managers for the Games Technology Group, was the attach rate for Xbox Live amongst Xbox 360 users - a massive 60 percent, which is a huge increase over the 10 percent gained by the original Xbox.

 

Slutt å døm andre etter deg selv.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Har du glemt hva du sa? La meg minne deg på det:

 

Er tross alt ikke så altfor mange som har nett tilgang med konsollen sin.

 

Det jeg sa beviser jo nettopp det motsatte, hele 60% har faktisk nettilgang fra konsollen sin.

 

Her er noe annet interessant ang. spilling:

 

Since Xbox Live's online gaming network launched in November 2002, gamers have spent over 1.5 billion hours on the network playing games online with their friends around the world. This is equal to 65 million days of gaming or close to 200,000 years. With our top title, Halo 2, which is being played on both the Xbox and Xbox 360, gamers have spent over 500 million hours playing online.
Endret av BTK
Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig med at bare nerder, de med teknisk innsikt og hardcore-spillere kjøper en konsoll det første året? Kan du definere de gruppene av spillere du nevnte, og eventuelt komme med kilder på at de utenom nevnte grupper ikke kjøper konsoll det første året, hvis den koster $400?

 

Jeg tror nemlig du snakker ut i fra egne antagelser om hvordan ting og tang fungerer her, og at det du sier ikke har noe grunnlag i virkeligheten.

 

Og uansett hvordan du snur og vender på det, så er ikke 60% et dårlig tall, det er mer enn halvparten, Microsoft er jo i ekstase over tallet.

Lenke til kommentar
Hva mener du egentlig med at bare nerder, de med teknisk innsikt og hardcore-spillere kjøper en konsoll det første året? Kan du definere de gruppene av spillere du nevnte, og eventuelt komme med kilder på at de utenom nevnte grupper ikke kjøper konsoll det første året, hvis den koster $400?

 

Jeg tror nemlig du snakker ut i fra egne antagelser om hvordan ting og tang fungerer her, og at det du sier ikke har noe grunnlag i virkeligheten.

 

Og uansett hvordan du snur og vender på det, så er ikke 60% et dårlig tall, det er mer enn halvparten, Microsoft er jo i ekstase over tallet.

7374510[/snapback]

 

Morroklumpen :D

Lenke til kommentar
Vel, med 6 millioner kjøpte X360 så tviler jeg på at det er bare "nerder", som du mener, jeg tror du også har mange casuals der. Men det er vel ikke noe som kan bevises den ene eller andre veien tror jeg...

7374579[/snapback]

 

Solgt snart 8 mill 360 konsoller nå da.... ;)

Jfr. nextgenwars.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...