Gå til innhold

19" widescreen skjerm å wow


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har planer om å kjøpe meg en 19" widescreen skjerm.

Eg lurer da på om det er noen her som har det, og vet om det er bra samanheng med wow eller om det ikke er noen bra samenheng.

Derre kan gjærne poste noen bilde fra wow med 19" widescreen så eg kan få se hvordan det ser ut.

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alltid vært skeptisk for de med widescreen. Har ikke de bedre synsvinkel i fps spill?

7371834[/snapback]

Ikke nødvendighvis, synsvinkel i spill er selvsagt en del av renderinga, mao. ikke hardware-bestemt. Kan fortsatt være tilfelle, isåfall skal jeg kjøre begge LCD'ene i riktig modus og se bak meg selv. :D

Lenke til kommentar

jeg kjører 19" og wow. Og selvsagt i skjermens native oppløsning på 1200x1000. I wow så trenger man ikke widescreen i grunnen. men for FPS spill så har dem som kan kjøre 1600 x 1000 oppløsning selvsagt en fordel, med at dem ser mer av sidene.

 

Men å kjøpe widescreen under 22" i dag er teit. En 20" widescreen er temmelig liten. Helst burde man gått for en 24", men dem kjører en oppløsning på 1900 og det får dem beste skjermkortene man får i dag til kjøre myyye dårligere enn optimalt.

Lenke til kommentar
Jævlig som Fuglefrø eier deg på damagen Boogieman :D

7376332[/snapback]

Hæhæ.. :p Se på HPn til Noth.. Er helt i begynnelsen av fighten, så er kun en lucky backstab, og ledelsen er ikke på mer enn 1000 elns. :)

Veit ikke hvem du er, men hvis du er en i guildet, så veit du hvem som pleier å ligge på topp av meg og fugl.. ;)

Lenke til kommentar
Jævlig som Fuglefrø eier deg på damagen Boogieman :D

7376332[/snapback]

Hæhæ.. :p Se på HPn til Noth.. Er helt i begynnelsen av fighten, så er kun en lucky backstab, og ledelsen er ikke på mer enn 1000 elns. :)

Veit ikke hvem du er, men hvis du er en i guildet, så veit du hvem som pleier å ligge på topp av meg og fugl.. ;)

7376453[/snapback]

 

 

Hehe, jojo det sier de alle!

 

Jeg er ikke i ROTS, men tenkte å søke etter jeg kommer hjem fra syden i neste uke faktisk.. så den posten du laget tidligere at dere kunne tenkt dere et par warriors.

 

Har en 60 warrior som nå er guildless (stått på bås i et par måneder pga eksamenstid), fullt tier 1 og et par tier 2.. såh, kanskje det er rom for meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...