Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg jomfru nå?


Gjest Undrende og forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende og forvirret

Hei. Her om dagen hadde jeg det veldig koselig med kjæresten min. Vi lå nakne og koste oss. Og jah,, vips så var penisen minn inni ho. Litt hvertfall. Det har vi aldri gjort før.. og vi stoppet med den ene gangen inn og ut :p Så jeg lurte på. Hvor langt inn må man egentlig ha kommet før man kan kalle seg jomfru lengre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wikipedia (Norsk) sier følgende om "jomfrudom":

"På moderne norsk brukes ordet om både menn og kvinner som ikke har hatt seksuelt samkvem."

 

Caplex.no sier følgende om "jomfru":

"jomfru (av ty. Jungfrau, ung frue). — 1. I nyere språkbruk seksuelt uerfaren og uberørt kvinne; møy. — 2. På 1800-tallet vanlig bet. på hushjelp, ekspeditrise e.l. — 3. Sjø., flat, rund trekloss med tre hull i som taljerep skjæres gjennom til stramming av vant og barduner; især aktuelt på seilskip. — 4. Tekn., stamperedskap, oftest i form av en massiv trekabbe, nederst beslått med jern og øverst forsynt med håndtak. — 5. Middelaldersk torturredskap, også kalt jernjomfru."

 

Wikipedia (Engelsk) sier følgende:

"Virginity is a term used to describe what a person has when he or she has not yet engaged in sexual intercourse. A person who still has his or her virginity can accordingly be described as being a virgin. In broader usage of these terms, they can characterize a state of unimpacted purity. This purity can be based around something's contents, such as a margarita being described as virgin when it lacks alcohol, or around a lack of experience, such as a player of bingo being described as virgin when he is a newcomer to the game. In other contexts, these terms can apply to someone who has not engaged in sexual activities in general."

 

Hva som gjelder, er det bare fanden som vet.

Lenke til kommentar

Trådstarter: Det er egentlig opp til deg å bestemme. Hvis du føler at du ikke er jomfru lenger, så er det bare å si at du ikke er det.

 

Eldre folk ser på å få blowjob eller en runk som sex også.

Bare 19 år, så grupperer du meg som 'eldre'? Jaja...

7369978[/snapback]

Hva med å tørrpule med klær på, eller bli klådd på puppene? Kyss og klem også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...