Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg jomfru nå?


Gjest Undrende og forvirret

Anbefalte innlegg

Min definisjon er som følger:

 

Å få orgasme inne i vagina eller som følge av [vaginal sex].

 

Litt strengt kanskje, men noe mindre enn det så hadde jeg følt meg snurt/snytt. F.eks en inn&ut hadde ikke fratatt med jomfrudommen min.

7370374[/snapback]

Hva om man tar den ut og kommer ut over [insert object]?

 

Min definisjon; minst 4 ganger ut og inn. Nei, har nok ingen definisjon, og ser heller ikke vitsen med en. Føler du deg ikke som jomfru så er du ikke det (med mindre du lider av noen følelsesproblemer og har litt rare følelser).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget var orgasmen, som er poenget ved sex.

 

Du har et poeng der. Hva man føler seg som. Og jeg føler meg jomfru fordi ingen jente har gitt meg orgasme.

 

Til ingens overraskelse så snakker jeg nå om gutter.

 

Om jenters jomfruhet går på å blø eller ikke er bare "dumt".

Lenke til kommentar
Min definisjon er som følger:

 

Å få orgasme inne i vagina eller som følge av [vaginal sex].

7370374[/snapback]

Æææææææ jeg er jomfru ennå!! :ohmy::ermm: :!:

 

(Definerer "inne i" som vaginalorgasme :!:)

 

Til trådstarter... jeg tør påstå at du er i mellomsjikte, faktisk. Jeg ville ikke kalt deg _jomfru_. Du har vært "inne og hilst" ;)

 

Synes begrepet "jomfru" er vanskelig. En jente som har sugd masse, eller en gutt som har blitt sugd og fiklet med... er fremdeles "jomfru"? Blir veldig teknisk.

 

Du er semijomfru ;)

Lenke til kommentar

"jomfru f1 el. m1 (norr jungfrú, jumfrú, fra lty 'ung frue, adelsdame', i bet. 5 etter lat. Virgo)

(...)

2 kvinne som ikke har hatt samleie hun var ugift, men ikke j- / j- Maria Jesu mor

 

samleie (av *sam- og III *leie) (det å ligge sammen og ha) kjønnslig omgang"

 

I følge ordboka er du ikke jomfru...

 

Edit: Glemte et ord. :p

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar

Om man er jomfru helt til man får orgasme under et samleie, så er det jammen meg mange kvinnelige jomfruer langt oppi åra ja....

 

Det vil si at jeg var jomfru helt til jeg traff min nåværende samboer!!

 

weeeee!

 

*løpe ut i stuen og si at han bare kan stryke de andre jeg har vært med før han!*

Endret av -Silje-
Lenke til kommentar

Det blir for dumt at man må ha hatt orgasme for å ikke være jomfru lenger. Det er sjeldnere damene får orgasme enn guttene, så det ville være en urettferdig definisjon, så jeg går for at hvis paret har hatt sex, en viss stund, kanskje 5-10 minutter og at begge hadde det godt, men dem trenger ikke nødvendigvis hatt orgasme, da er dem ikke jomfru lengre.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Kan man ikke bare si at det er som man mener selv? Jeg mener ikke at man må få orgasme for å ikke bli definert som jomfru lenger, men jeg mener heller ikke at det trådstarter gjorde var samleie. Men nesten. Hvis trådstarter vil si til kompisene sine at han ikke er jomfru mer, så kan han vel det, selv om det ikke var ordentlig. :p

 

Var faktisk borti samme situasjon jeg også. Men kalte meg selv jomfru helt til jeg følte selv at jeg ikke var det. (:

 

BTW: geir_er_1337: Det er jeg helt uenig i. Det er fint at man blir litt kjent med hverandre på andre måter enn samleie, før man har det, og det er såvidt jeg vet helt normalt!

Endret av Young Lust
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...