Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg jomfru nå?


Gjest Undrende og forvirret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til trådstarter : hvorfor i all verden fortsatte dere ikke ? når du først har fått den innforbi liksom :)

 

Men on topic : Kan ikke kalle det der samleie, og en må fullføre ett samleie for å bli kvitt jomfru stempelet etter min mening

Endret av b00n
Lenke til kommentar
Kan si og mene hva dere vil, men man er teknisk sett ikke jomfru om man har penetrert en av det motsatte/samme kjønn (for ikke å utelukke de homofile :p)

7382271[/snapback]

Vel, det er den tekniske definisjonen vi diskuterer her. Jeg kan f eks si at man "teknisk sett" ikke er jomfru før man har hatt et samleie, noe en tilfeldig "inn-og-ut"-seanse ikke kvalifiserer til. Definisjoner er ikke enkle.

Lenke til kommentar
Hva om man putter'n i 2'ern, første gangen? (tviler på at dette skjer så mange, men rent teoretisk). Mannen (evt. gutten om du vil) er vel ikke lenger jomfru da? Hva med dama?

7383684[/snapback]

Det er veldig vanlig blandt tenåringer i USA å praktisere oral og analsex, men ikke vaginal, fordi de knytter jomfrudom kun opp mot vagina.

For min del vil jeg ikke kalle deg jomfru om du har fått og mottatt oralsex flere ganger, og deltar i analsex..

Lenke til kommentar
Hva om man putter'n i 2'ern, første gangen? (tviler på at dette skjer så mange, men rent teoretisk). Mannen (evt. gutten om du vil) er vel ikke lenger jomfru da? Hva med dama?

7383684[/snapback]

Det er veldig vanlig blandt tenåringer i USA å praktisere oral og analsex, men ikke vaginal, fordi de knytter jomfrudom kun opp mot vagina.

For min del vil jeg ikke kalle deg jomfru om du har fått og mottatt oralsex flere ganger, og deltar i analsex..

7385054[/snapback]

 

Er det synsing? Eller har du selv erfaring/kunnskap om de amerikanske ungdommene?

 

Trådstarter har vært innom, men ikke fullført et samleie. Det trenger ikke ha vært godt for noen av parter, dere trenger ikke ha fått orgasme, men et par minutter inn/ut ville jeg sagt.

Lenke til kommentar

Det er veldig vanlig blandt tenåringer i USA å praktisere oral og analsex, men ikke vaginal, fordi de knytter jomfrudom kun opp mot vagina.

For min del vil jeg ikke kalle deg jomfru om du har fått og mottatt oralsex flere ganger, og deltar i analsex..

7385054[/snapback]

Er det synsing? Eller har du selv erfaring/kunnskap om de amerikanske ungdommene?

7385326[/snapback]

Dette har faktisk jeg også hørt om opptil flere ganger. Så det er nok ikke bare synsing.

Lenke til kommentar

Vel hvilke aldersgrupper/stat? For jeg var 1 skoleår (tilsvarende VKI) i USA, nærmere bestemt i en forstad til Los Angeles. Det var ikke slike holdninger, altså vaginalsex var ikke noe særegent.

 

Nå har det nok noe å si at jeg bodde nærmt en gigantby, og holdningene der er nok mere "fri" enn i andre deler av landet.

 

Men det som er sikkert, er holdningene deres til oralsex. Det var helt greit å utføre oralsex 10 minutter etter de traff en fyr. (ja uten å være særlig påvirket)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...