Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
God morgen, folkens. Jeg skal begynne å prøve å legge meg før det begynner å bli lyst igjen.

9021906[/snapback]

Det der må du prøve i nordnorge. :!:

Hrm. Eg er da ikkje i så dårlig form!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvem prøver eg å lure? :(

9021907[/snapback]

Problem solved.

Endret av Kibs
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm kjøpesummen for cd'ene jeg kjøpte i natt var 777. Passa jo bra med datoen i dag ^^

Ikke tilfeldig at hvis du minuser det med antallet mb en fil jeg har bruker så får du 666 :scared:

Skrevet

Hmm kjøpesummen for cd'ene jeg kjøpte i natt var 777. Passa jo bra med datoen i dag ^^

Ikke tilfeldig at hvis du minuser det med antallet mb en fil jeg har bruker så får du 666 :scared:

9021926[/snapback]

Har du virkelig en film av tissen din på 111mb? :O *være maks usaklig*

Skrevet
Det der må du prøve i nordnorge.  :!:

Selvfølgelig! Skal legge meg før jeg ser det blir lyst igjen da og. Nevnte jeg at jeg skal ha en svart sovemaske på meg fra kl. 22 og utover? :p

Skrevet (endret)
Jammen :cry: Eg ville være oppe! Nå er eg mer trøtt!

9021932[/snapback]

Legge seg nå, småttis.

Du er jo oppe. :roll:

Selvfølgelig! Skal legge meg før jeg ser det blir lyst igjen da og. Nevnte jeg at jeg skal ha en svart sovemaske på meg fra kl. 22 og utover? :p

9021946[/snapback]

Det nevnte du ikke, nei. :!:

Endret av Kibs
Skrevet

Haha.. Mamma har fått tilsendt 2 esker med komplette fiskestenger.. I bedrifta (gardsmat) sitt namn, nice.. Ingen som veit kor dei kjem ifrå.

Skrevet

Haha.. Vil du ha teleskop eller sånn vanlig (som såg ut til å tole ein rugg på godt over 50 kilo). Cluet er at mamma driv med Pølsefabrikk, og ikkje noko fiskerelatert. Det kom heller ikkje rekning av noko slag.. =o

Skrevet
Kan jeg få en? Trenger en ny fiskestang.. :\

9022037[/snapback]

Ikke kjøp noe dyrt, bruttern fikk inn en ørret på 4 kg med en stang til 199 :wee:

Skrevet
Kjipt for moren di, da xD

Kjipt? =o Vi har jo ikkje betalt ein dritt for dei.. :p Men vedder på at det kjem rekning snart, og vi må sende dei i retur.. EG OG VIL HA NY STANG.. Trur du dei merker om det mangler ei? :ph34r:

Skrevet
EG OG VIL HA NY STANG.. Trur du dei merker om det mangler ei?  :ph34r:

9022085[/snapback]

Det er jo lov å prøve, eller, ganske dumt da, hvis de oppdager det... :ermm:

Skrevet

Har en fluestang til 5.999 o0

Og teleskopstang til nesten åtte.. :p

Trenger en jævla saltvannsstang. Tror jeg kjøper meg noe kjipt noe, så kjøper jeg heller ny til neste år, når jeg har mer penger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...