Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DemoniZer: Alt går bra, jeg har bare hatt mye å gjøre i det siste, behagelig å ikke sitte her hele dagen vettu. hehe!

Kibs: Helt sikker ;)

9001195[/snapback]

Aalton.. men.. men.. jeg trodde at.. :dontgetit:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Neida, fra spøk til revolver. Jeg har hatt en del å gjøre selv, det er derfor dere ikke har sett så mye til meg som dere kanskje pleier. Selvom jeg av en eller annen grunn pleier å komme høyt opp på de som poster mest i løpet av en dag..

Yey, ser ut til at det lysner ute. *Drar med seg kamera i det man styrter ut for å leike seg ute i det "fine" været* :)

Hade bra SO :wee:

9001213[/snapback]

Jeg forventer bilder når du kommer tilbake..

Skrevet

9001231[/snapback]

Vi skal se hva mrbjoern får til. :) Men bilder kan jeg vel love deg, hvor bra de blir er en annen sak... :p

Skrevet
Hade so, kreta neste :D :D

:wee:

9001259[/snapback]

Tøs! Selv om du skal på ferie trenger du ikke gni det så hardt inn :p

Skrevet (endret)

9001231[/snapback]

Vi skal se hva mrbjoern får til. :) Men bilder kan jeg vel love deg, hvor bra de blir er en annen sak... :p

9001253[/snapback]

Herlig, gleder meg. Øvelse gjør mester vet du!

Hade so, kreta neste :D :D

:wee:

9001259[/snapback]

Snakkes (Skrives?) om en uke :)

EDIT:

clvn: Han har ikke gjort annet i hele dag..

Endret av DemoniZer
Skrevet

Da har jeg kjørt gjennom Kongsberg sentrum... Du verden så mye folk på veien i dag. Regner med at de fleste er der kun for å se på elva :p

Leser i lokalavisa at nå er begge bruene stengt, så all trafikk må kjøre en omvei på 6-7km for å komme over til andre siden av sentrum :p

Og de har åpnet en demning lengre opp i dalen, så flomtoppen blir om ca 16-17 timer, så vidt jeg forstod... skummelt...

Skrevet

Melfacion: Lurer på hvem som betaler de ekstra bensinpengene som er grunnet omkjøring.. bare en tanke jeg fikk..

Dere får kose dere videre.. jeg stikker til min "vanlige" overtid.. Blæh..

Skrevet

Bestilte akkurat overtidsmat selv. Det første de spurte om på Dolly Dimples var hvilken side av elva vi skulle ha kjøring til... De var nemlig ikke interessert i å kjøre rundt ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...