Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Eplefe: Say no more. Hang der i 2 timer i formiddag og ventet på tog videre hjem (det første var innstilt). Da hadde jeg sittet 1 time på tog fra Moss allerede..bare å dra på Outland og kjøpe ei artig nerde-bok ellerno, da.

 

Jeg endte opp med "The Government Manual for New Wizards". En guide til alt som har med wizards og gjøre.

 

"TGMFNW is the go-to guide for wannabe witches and warlocks who need advice on recognizing the onset of wizardolescence, understanding the laws and magic (and the magic of laws), choosing (or being chosen by) the right magical items and enchanted artifacts, dealing with the dead (grateful and otherwise), successfully hosting magical exhibitions, and the proper care and feeding of magical creatures.

 

Wands, charms, cloaks of invisibility, shoes of stealth (or "sneakers") and other otherworldly accoutrements - it's all here, discussed tongue-in-cheek but with the utmost governmental authority."

 

Festlig bok så langt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg endte opp med "The Government Manual for New Wizards".  En guide til alt som har med wizards og gjøre.

8929511[/snapback]

Nice. :wee:

Jeg tør ikke gå inn på outland når jeg ikke har penger.. :p

Ender alltid med at jeg kjøper en ny dukke, bamse, figur, lighter, shotglas, eller whatever. :p

Lenke til kommentar

Nei, robot uprising-boka er jo ikke bare tull, den er laget etter intervjuer med ordentlige robotforskere i forskjellige felt. Så alt KAN skje :)

 

Og zombier går jo rundt blant oss hele tiden, vi bare vet ikke hvordan vi ser dem (før vi har lest boka, såklart)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nei, robot uprising-boka er jo ikke bare tull, den er laget etter intervjuer med ordentlige robotforskere i forskjellige felt. Så alt KAN skje :)

8929569[/snapback]

 

Det var bra, jeg var redd for at jeg dreit meg ut nå.

 

Det er jo masse interjuver i "The Zombie Survival Guide"

 

BTW: World War Z er en fantastisk bok.

Lenke til kommentar

http://www.robotuprising.com/home.htm

 

STAY ALERT

 

Pay attention to your robotic staff (they may be beneath your contempt as well as beneath your eye level). Watch for the following telltale signs in the days and weeks before your robots run amuck:

 

# Sudden lack of interest in menial labor.

# Unexplained disappearances.

# Unwillingness to be shut down.

# Repetitive 'stabbing' movements.

# Constant talk of human killing.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...