Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min mors mobil suger så mye at hun må gå ut av huset når hun skal sende SMS'er ellers får hun ikke signal..

8694369[/snapback]

Jeg måtte bytte ut antenna mi. Tok bare en annen antenna og putta i, så hadde jeg dekning igjen.

Skrevet

Gor og bytte tema :p

Skal i baken i morgen og fikse meg sånn bank kort med bilde :!:

Har tenkt på Spar ess

Noen som har noen forslag?

Skrevet

Jeg har en telefon som i tide og utide bestemmer seg for å ikke ta imot meldinger og samtaler. Det kostet meg to timers lønn på tirsdag. ):

Skrevet
Min mors mobil suger så mye at hun må gå ut av huset når hun skal sende SMS'er ellers får hun ikke signal..

8694369[/snapback]

Jeg måtte bytte ut antenna mi. Tok bare en annen antenna og putta i, så hadde jeg dekning igjen.

8694384[/snapback]

Du vet, Siemens...

Skrevet
Jeg har en sånn nokia 3200 eller hva den nå heter :wee:

Hatt den i.. 4 år?

Funker som ei dundre den.

8694373[/snapback]

Nokia 3210 tror jeg er den mest holdbare mobilen noensinne. :love:
Skrevet
Du vet du er sliten og trøtt når du holder på å ta såpe på tannbørsta.. Huff

8694434[/snapback]

Been there, done that. Elsker den deilige, beske såpesmaken i munnen, mens den bobler som faen. Kos.

Skrevet (endret)
@Demille: Lykke til i morgen :), går seg nok til på et vis (det gjør det alltid).

8694456[/snapback]

Takk. Joa, er nok forberedt på det meste utenom sannsynlighet. Så, så lenge vi ikke får masse om det klarer jeg meg.

Natta :D

Endret av Demille
Skrevet
Du vet, Siemens...

8694408[/snapback]

Du vet, Samsung...

Og nå har USB kabelen på mobilen detti av, og jeg har ikke giddi å lodde den på igjen.

8694513[/snapback]

Sony Ericsson :love:

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

noen som har et bra mobil ab.? har selv OneCall faktura med 98min ringetid og 88sms i måneden. 0kr månedsav. :)

Gjest Yoshi
Skrevet

Jeg forlot mobildelen til fordel for OT-delen pga. av samtaler som dette. Ikke tving meg til å ombestemme meg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...