Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1. lag en kortslutning på lendingene.

2. søk dekning :)

3. Lykke til

(sorry, jeg er overtrøtt)

________

Ahhh.. endelig ferdig med å skrive det jeg skal ha til framføring. er 8 timer siden jeg begynte nå. tror jeg slipper å lage notatark tilogmed :)

Endret av PepsiCo
Skrevet (endret)

Har stått opp 6, hver dag. I godt over et år. Utenom 2 dager, da jeg har vært litt sein.. Jeg er dritt lei av det.

Så er jeg hjemme fra jobb klokka halv 7. Så jeg er ute av leiligheta ca 11 timer. Så må man fylle en 6-7 timer med søvn, mat tar jo en time, dusjing, rydding. jaggu ikke mye igjen av dagen :(

Endret av Neppe
Skrevet (endret)

Jeg har stått opp for å gå på skola kvart på seks i to og et halvt år (:

Siste året har jeg hatt jobb tre ganger i uka etter skola. Hjemme da ca kvart på ti.

Ja, som vi elsker det. Så lekser. Sove. Dusje. and all over again :p

Endret av bazukh
Skrevet

Gratulerer med dagen som var. Så det nå :thumbup:

Det er så stødig å kaste bort et år pga forseinkomming. Lite givende gitt.

Du kan jo ta de fagene du ikke har så mye fravær i, så slipper du å ta igjen dem ?

Skrevet
Å jobbe sliter ikke like mye på meg (:

Du får kose deg på jobb :)

7482057[/snapback]

Det sliter jo ikke. Jeg sier bare at det er noen ganger man skulle ønske man kunne gjøre andre ting. Men, så er det dette med penger.

Samt at jeg blir gal av å ha 2 ukers ferie.

Skrevet

Neppe, for mye fri?

Prøv da et friår hvor du bare sitter i en sofa i en mørk kjeller med en laptop på fanget.

Du blir et vrak, for å si det mildt.

Bah, nå har jeg 2 timer markedsføring og en time historie før jeg stikker til byen for å bli radioaktiv...

*grue seg*

Skrevet

Enig Neppe men jobben sliter ikke på meg, faktum at jeg må stå opp klokken 6 når jeg ikke skal være på jobb før 8.

Må ta en jævla buss hver dag og gå over ei jævla bru, spesielt de siste dagene har det regnet som f og da har jeg lyst å bare sitte på bussen å sove isteden for å gå av.

Satte nettopp annonse i lokalavisen for å skaffe meg hybel/leilighet, jeg er glad så lenge jeg finner noe som er nært jobben

Skrevet

Om jeg har så mye som 2 ukers, med bare fri. Så blir jeg rimelig lei av det. Jeg er avhengig av å ha noe å gjøre til enhver tid for å fungere normalt.

Altså, å gjøre noe satt på spissen. Om jeg ser film sammens med noen, så gjør jeg jo noe.

Skrevet
Det sliter jo ikke. Jeg sier bare at det er noen ganger man skulle ønske man kunne gjøre andre ting. Men, så er det dette med penger.

Samt at jeg blir gal av å ha 2 ukers ferie.

7482162[/snapback]

Neinei, jeg sa jo ikke at det gjorde det på deg, bare at skola gjør det på meg (;

Og man har alltid lyst på et lite avbrekk, uansett. Det er derfor man har ferier ;)

Skrevet
Neinei, jeg sa jo ikke at det gjorde det på deg, bare at skola gjør det på meg (;

Og man har alltid lyst på et lite avbrekk, uansett. Det er derfor man har ferier ;)

7482182[/snapback]

Er det mange skoledager på et skoleår ? 180 eller no sånt ?

Jeg har 28 dager ferie iløpet av et år tror jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...