Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mental hygiene? :!:

Høres ikke mental helse eller tilstand bedre ut?

Edit: betyr kanskje ikke det samme. Likte i hvert fall ikke ordet.

Endret av Matias
Skrevet
Google it? :thumbup:

7481819[/snapback]

the science of maintaining mental health and preventing the development of psychosis, neurosis, or other mental disorders.

Jaha, ja.

Blæ, jeg kjeder meg :ermm:

Skrevet

Hmm...

Sove, drikker mer vin, spiller mer WoW eller lese bøkene av Ajax om igjen?

Alltid like kos å lese om ongange i gadå og maktå på straen og johanna og broremann og pitter og marton etc.

good times...

selv om det frister å lese om ørnøye også...

Skrevet

Tror jeg skal prøve å sove nå kanskje.

Eller ligge her å fundere på hvorfor alle interessante jenter enten har type eller går og holder seg og venter i årevis på drømmeprinsen, eller virker interessert, men så, som vanlig, når man blir interessert i henne igjen, så oi.

Nei, det var visst ikke noe... *ignored for life*

Jippi!

Skrevet

Neh, søte nerdina virka ganske så interessert, og vi har så mye til felles og alt mulig, men så helt uten videre, nei, nå har visst interessen dabba helt bort hos henne.

Just my luck...

Skrevet
*gi øl til mushi og PepsiCo*

7481859[/snapback]

*si neitakk, fordi jeg har knipsa piller*

Er så forbanna på dame-idealet idag. Kommer aldri til å bli tynn. Jeg må anlegge anoreksi snart.

Skrevet

Nei!

Ikke gjør noe med deg.

Jeg liker deg som du er!

Drit i idealet, det gjør jeg :p

Bare frustrerende at alle jentene jeg finner som sier de gjør det også, egentlig ikke gjør det.

"Åh, jeg digger det at du er deg selv og ikke vil følge strømmen, men jeg kan ikke bli sett sammen med deg av nettopp denne grunn, så jeg tror jeg bare skal fortsette å svare på en av meldingene dine noen ganger i uken og fortsatt skal ignorere deg for fulle fem når vi møtes på skolen*

jippi,

fra hei til silencio...

Skrevet
Forvirra?

Vel, venninnene hennes sier hu ikke har noe særlig interesse av å snakke med meg lenger :p

*gi øl til mushi og PepsiCo*

7481859[/snapback]

*drikke øl*

ho hørtes ut som ei sånn fjortissjente som ikke kan se etter riktige kvaliteter i folk

Skrevet
Er så forbanna på dame-idealet idag. Kommer aldri til å bli tynn. Jeg må anlegge anoreksi snart.

7481860[/snapback]

Kanke anna enn å signere det, jeg.

Faen ta skjønnhetstyranniet, rett og slett! :ermm:

*hente seg øl*

Skrevet (endret)
Nei!

Ikke gjør noe med deg.

Jeg liker deg som du er!

Drit i idealet, det gjør jeg :p

7481862[/snapback]

Klarer ikke. Har fått for meg at blir jeg tynn, blir jeg fin igjen. Men det kommer aldri til å skje, derfor lever jeg i håpet.

EDIT: jeg vil ha øl! *pille*

Endret av mushi
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...