Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble max skuff når to andre klasser fikk engelsk og vi endte på matte, ja :(

Menmen, er jeg flink får jeg kanskje 6 mot årets slutt :p

8613068[/snapback]

Matte er jo bare kos. I hvert fall i 10. klasse. Surf, baby.

Kom opp i matte både muntlig og skriftlig i 10. :love:

Aldri dra til den siden av byen, du har ikke lyst til det

8613217[/snapback]

ØY! snakker du stygt om min barndoms grønne dal? Jeg har gitt folk juling for det før! :mad:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men så skjønte jeg det at de hadde rett og flytta. :p Så greit du skal få lov :)
ØY! snakker du stygt om min barndoms grønne dal? Jeg har gitt folk juling for det før! :mad:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men så skjønte jeg det at de hadde rett og flytta. :p Så greit du skal få lov :)

8613239[/snapback]

Kjenner en som kommer derfra, gleder meg til jeg ser han henger på sosialen dag og natt :love:

Alt dette eksamenssnakket, hvorfor bekymre seg fordet når man er ferdig eller ikkje har kommet der enda. Og fordi som er der nå: Muhahahahahaha! :p Men eg gruer meg seriøst mye til det, klikker viss eg kommer opp i matte eller naturfag, til tross for at vi har en så flink lærer at du nær,est er sikret minst 5 på eksamen...

Det var visst ganske mange som grein av de som kom opp i matte her på skolen vår hørte eg.

EDIT: Nærmest skulle det være ja...

Endret av Pusur1993
Bare TRE ting kommer fra Klyve... Dopdealere, voldsmenn og tapere.

8613284[/snapback]

Og han jeg kjenner prøvde å selge en annen venn av meg metanolsprit og truet meg flere ganger, jeg håper neste gang jeg ser han ligger han i en blodig dam på fortauet.

Klarer ikke helt å komme over hvor mye av livet mitt han egentlig har ødelagt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...