Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes ihvertfall du er nydelig nå. Men ikke klipp mye, liker ikke kortklipte jenter :p

7470177[/snapback]

Skal jeg dempe lysene og slå på litt Barry White, så kan dere to bli bedre kjent?

7470201[/snapback]

La oss håpe neppe ikke stikker innom da. :D
Skrevet

Nei så positive vi var på hyggelig velkomsthilsen da :p

Mnja, den eventuelle planen er å sette det opp i en sånn grorudpalme midt på huet og klippe rett av. Så blir det oppklipt. Men veit ikke, jeg har jo ikke så langt hår akkurat.

Dæven, jeg er sulten igjen.

Skrevet
Jeg synes ihvertfall du er nydelig nå. Men ikke klipp mye, liker ikke kortklipte jenter :p

7470177[/snapback]

Skal jeg dempe lysene og slå på litt Barry White, så kan dere to bli bedre kjent?

7470201[/snapback]

Gjerne det, men ikke si noe til Neppe.

Skrevet
Gjerne det, men ikke si noe til Neppe.

7470255[/snapback]

*løpe å sladre* :p Hadde vært gøy med sjalusi-drama i SO, så jeg synes du skulle bli med juliess.
Skrevet

Det blir den beste julen noen sinne!  :love:

7470310[/snapback]

Kjenner stemningen har kommet krypende de siste dagene, og det er deilig! Det tror jeg også mushi må innrømme.... :whistle:

Skrevet
*løpe å sladre* :p Hadde vært gøy med sjalusi-drama i SO, så jeg synes du skulle bli med juliess.

7470301[/snapback]

Haha, nei :p Beklager, men jeg er nok resevert for sånne dempet belysning og rolig musikk-happeninger :!:

Skrevet
Kjenner stemningen har kommet krypende de siste dagene, og det er deilig! Det tror jeg også mushi må innrømme....  :whistle:

7470320[/snapback]

Julestemmning, nja det kan diskuteres. Det eneste jeg bryr meg om er hvem jeg skal dele julen med :love:

Skrevet

Julestemmning, nja det kan diskuteres. Det eneste jeg bryr meg om er hvem jeg skal dele julen med :love:

7470328[/snapback]

Begge deler hos meg da... Både stemningen og folka... :)

Skrevet

7470301[/snapback]

Haha, nei :p Beklager, men jeg er nok resevert for sånne dempet belysning og rolig musikk-happeninger :!:

7470324[/snapback]

:cry: -Shaq- goes emo. :cry:

Skrevet (endret)
Hm. Jeg ville feire julen alene hjemme. Men typen ville ikke gå med på det, merkelig nok :hrm:

7470346[/snapback]

Det var synd! Men hva blir det til da? :)

Endret av Selvin
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...