Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gewd, Facebook er noe skit.

"Everyone can join." YA RAIT!

8508484[/snapback]

jeg får hele tida typ "facebook spam".

Er ikke medlem ellernoe, også står det i "topic" greia på mailen at en eller annen random har lagt meg til å vennelista i facebook :p

Skrevet

Haha, jeg var på moteshow i stad.

Satan så kjedelig, og etter moteshowet var det 4 timer med et diskotek, hvor DJ-en sugde og ingenting var gøy. Wohoo. \o/

Skrevet (endret)
jeg får hele tida typ "facebook spam".

Er ikke medlem ellernoe, også står det i "topic" greia på mailen at en eller annen random har lagt meg til å vennelista i facebook :p

8508491[/snapback]

Jeg vil bli medlem, så jeg kan bli med i Per Egil Hegge sin gruppe for "utrydningstruede ord og uttrykk".

Endret av Skarstad
Skrevet
Mmmkei, istedenfor å sløse bort kvelden på fylla, velger jeg å kose meg med en film =D

Noen forslag?

8508571[/snapback]

Først må vi få vite hvilke filmer du har :)

Skrevet (endret)

"Klokken er: 30/04-2007 : 23:32"

Kult klokkeslett på en kul dato :)

*Megahint*

Endret av TSP
Skrevet (endret)

Takk, takk. Husker forrige år hvor jeg fikk en masse gratulasjoner uten at jeg måtte plante et eneste hint. Men i år er det helt annerledes. Ikke en gang Orresnei har husket meg virker det som :(

Menne, trodde jeg skulle vokse 5-10 cm i dag jeg, er det ikke slik det foregår når en blir 17, vokser noe hemningsløst? :p

Endret av TSP
Skrevet
"Klokken er: 30/04-2007 : 23:32"

Kult klokkeslett på en kul dato :)

*Megahint*

8508602[/snapback]

Gratulerer med dagen du er endelig 17 år :w00t:

bare ett år til så er du 18 (naturligvis :ermm: )

Skrevet

Har liksom ventet på å hive av meg det å måtte si 16, siden jeg ser så ung ut, føler jeg at folk alltid ser på meg som en "ny" 16 åring. Så har alltid vært plagsomt å måtte tilegge, "men blir snart 17"! :wee:

Skrevet
Først må vi få vite hvilke filmer du har :)

8508586[/snapback]

Vel, dét er en del. Mye Jim Carey, Keanu Reeves, asiatisk/amerikansk grøss og chick flicks. Jeee.

Tenkte mer i retning løpe-bort-på-VideoNova-å-leie-film :'D

Skrevet
Vel, dét er en del. Mye Jim Carey, Keanu Reeves, asiatisk/amerikansk grøss og chick flicks. Jeee.

Tenkte mer i retning løpe-bort-på-VideoNova-å-leie-film :'D

8508651[/snapback]

Ja ok.

Fulltime Killer er jo kul.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...