Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Utestengelse av hvem?

8450042[/snapback]

Meg selv. Jeg snakker med Glenn (UberGoliath) på msn idag. Siden jeg kjenner han, så er det kanskje greit å bruke han.

Skarstad: Vel, det blir fristende å kommentere ting noen ganger. Og det er kanskje greit å ikke ha tilgang en stund, synes jeg.

Endret av Neppe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Utestengelse av hvem?

8450042[/snapback]

Meg selv. Jeg snakker med Glenn (UberGoliath) på msn idag. Siden jeg kjenner han, så er det kanskje greit å bruke han.

Skarstad: Vel, det blir fristende å kommentere ting noen ganger. Og det er kanskje greit å ikke ha tilgang en stund, synes jeg.

8450048[/snapback]

Forstår ikke dette. Det er jo bare å holde seg vekk..

CCNP... :)

8449617[/snapback]

Og gidder ikke følge med? Jaja :p

8449624[/snapback]

Jo det var derfor jeg ble borte hehe

8450078[/snapback]

Flink gutt :) *klappe på hodet*

Skrevet
DemoniZer, vanke her i et år da vil du skjønne bedre ;)

8450123[/snapback]

Jeg har da vært her mer enn 1 år..

Jeg har og hatt en bruker før denne (som sagt tidligere), og har vært medlem siden Mai/Juni 2001.

Skrevet

Det er vel en grunn til at jeg henger her, men klarer fint å holde meg unna når jeg ikke er i arbeidstiden.

IRC derimot har jeg aldri klart å venne meg bort fra.

Skrevet

Kom på skolen i dag så fikk jeg vite at jeg hadde forbereding i rettslære, og heldag i rettslære i morgen. Det var en hyggelig overraskelse. Fikk heldigvis lov til å dra hjem i dag da.

Skrevet
Stian.  :love:

Morro på jobb? :p

8450246[/snapback]

Haha, you wish :p Det skjer som vanlig ikke en dritt. Og jeg har senvakter på jobb hele uka. Digg å kunne stå opp et par timer senere enn vanlig :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...