Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er den som har posta 3. mest poster i dag utenom OT  :ohmy:

8183794[/snapback]

Du er rammet av Hw-syndromet. Jeg anbefaler deg å gå til en støttegruppe. Så fort som mulig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er den som har posta 3. mest poster i dag utenom OT  :ohmy:

8183794[/snapback]

Du er rammet av Hw-syndromet. Jeg anbefaler deg å gå til en støttegruppe. Så fort som mulig!

8183816[/snapback]

Kan du være støttegruppa mi på msn?

Skrevet
Prøve å  komme inn i en støttegruppe på grunn av forum-avhengighet? Tror dere det hadde funka? :hmm:

8183830[/snapback]

Du er her. Ikke at det hjelper så mye.

Skrevet
Prøve å  komme inn i en støttegruppe på grunn av forum-avhengighet? Tror dere det hadde funka? :hmm:

8183830[/snapback]

Selvfølgelig. Vi kan hjelpe hverandre :cool: . Dj_dark: Ofc :)

Skrevet

8183830[/snapback]

Jeg er mer avhengi av forumet enn WoW

Skrevet
Hei Halvor, du er kul.

8183703[/snapback]

Takker og bukker

og hei til deg og

hei halvor jeg heter stian og spilte WoW hele tiden før, men har vært fir fra det i snart 1 år...

8183704[/snapback]

Gratulerer. :wee:

Skrevet

8183830[/snapback]

Jeg tror vi alle her er forumavhengige... Kanskje vi burde lage en støttegruppe-tråd på forumet :hmm:

Skrevet
Jeg kjeder meg.  :cry:

8183848[/snapback]

I North Dakota. Det nekter jeg å tro.

8183858[/snapback]

Haha, det er ganske utrolig ja. :p

Skal snart ut på trening da. Og hjelpes, jeg har et friidrettstevne i Minnesota på lørdag. :dontgetit:

Skrevet (endret)

Hvis dere kjeder dere kan dere alltids spørre på ChaCha om noen morsomme websider :)

http://search.chacha.com/

Skal snart ut på trening da. Og hjelpes, jeg har et friidrettstevne i Minnesota på lørdag.

Hunden vår heter Minnesota...

Begynner nesten å lure på om hele hundeslekta er oppkalt etter amerikanske stater :hmm:

Endret av Snobjorn
Skrevet
Haha, det er ganske utrolig ja.  :p

Skal snart ut på trening da. Og hjelpes, jeg har et friidrettstevne i Minnesota på lørdag.  :dontgetit:

8183888[/snapback]

Yeeeew haaaw. Løp, hopp, kast, litt raskere, høyere, lengre for alle i SO da. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...