Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er medlem av Libero pga Frichassé *hatepå*

Men jeg gidder ikke ring og melde meg ut. :p

8040714[/snapback]

Jo takk, jeg er også det..snille folk som melder meg på ting som jeg ikke trenger what so ever. Jaja...kan iallefall samle opp bleiene jeg får til de trengs en gang...var de kronene spart til man får egen unge :ermm:
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo takk, jeg er også det..snille folk som melder meg på ting som jeg ikke trenger what so ever. Jaja...kan iallefall samle opp bleiene jeg får til de trengs en gang...var de kronene spart til man får egen unge :ermm:

8040736[/snapback]

That's my man... Thinking ahead allready :p

smart! S-M-R-T

Gjest medlem-105476
Skrevet

Jess :wee:

I dag er det frustertre fruer igjen :w00t: håper bare at det ikke er sånn oppsummeringsepisode fra forrige sesong, de er så kjedelige ...

Skrevet

8040736[/snapback]

Sikkert Frichassé.

Skrevet
That's my man... Thinking ahead allready :p

smart! S-M-R-T

8040749[/snapback]

Selvsagt. Det koster en formue for bleier så det er bare å være medlem og spare de opp ^^
Skrevet

Jeg skal være "sunn" på fredag. Vinteraktivitetsdag jeg må delta på mot min vilje. Meg på ski er...ubeskrivelig. Sist gang jeg var på en slik aktivitetsdag var det et helvete. Jeg falt og slo hodet mot isen. Gjett hva som skjer! Jo en lærer kommer og kjefter på meg :hrm: .

Skrevet (endret)
Gjett hva som skjer! Jo en lærer kommer og kjefter på meg  :hrm: .

8040861[/snapback]

Ja, når du er så klumsete er det ikke rart :roll:

:tease:

Endret av Demille
Gjest medlem-105476
Skrevet (endret)
Ski er da morsomt :wee:

8040883[/snapback]

Jepp :wee:

*og brett :wee:

Endret av medlem-105476
Skrevet
Gjett hva som skjer! Jo en lærer kommer og kjefter på meg  :hrm: .

8040861[/snapback]

Ja, når du er så klumsete er det ikke rart :roll:

:tease:

8040881[/snapback]

*tenke perverst*

Skrevet
Jeg skal være "sunn" på fredag. Vinteraktivitetsdag jeg må delta på mot min vilje.  Meg på ski er...ubeskrivelig. Sist gang jeg var på en slik aktivitetsdag var det et helvete. Jeg falt og slo hodet mot isen. Gjett hva som skjer! Jo en lærer kommer og kjefter på meg  :hrm: .

8040861[/snapback]

Jeg husker jeg skulka de dagene helt fra 6.klasse og oppover. Snakk om tortur satt i system. :thumbdown:

Skrevet
Hun trodde jeg gjorde det med vilje  :dontgetit: . At jeg liksom bare la meg ned på isen.....right

8040930[/snapback]

Lærere + logikk = usant...

Skrevet

Første jeg gjorde på min første dag på skøyter på over et år var å gå tryne. Hadde vondt i kneet lenge etter det :huske:

men ski! Ski er gøygøy!

Gjest medlem-105476
Skrevet

Skjønner meg ikke på dere, jeg ... Skidagene har alltid vært et av skoleårets høydepunkt for meg :D En hel dag uten skolearbeid med klassekamerater osv. er jo helt topp!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...