Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
På en fin lørdag er det Kent på winamp, penger på bordet(jobber med en nettbestilling), og seinere er det bursdag hos en kompis..

7809975[/snapback]

NP: LazyTown - [LazyTown Soundtrack #19] 19 - You´re A Pirate

Vurderer å ha privatvors med meg selv og Lazytown. Sjkål and such.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Frykter jeg kan bli overstadig beruset i kveld. Jägermeister, gin, Cointreau, vodka og vermut er anskaffet, diverse slag øl ligger i fryseren, og Zlatzman gleder seg til å smake på alt.

Endret av Zlatzman
Skrevet
Frykter jeg kan bli overstadig beruset i kveld. Jägermeister, gin, Cointreau, vodka og vermut er anskaffet, diverse slag øl ligger i fryseren, og Zlatzman gleder seg til å smake på alt.

7810190[/snapback]

Hvis det blir noe særlig mer enn smaking på hver av slagene er nok en dritings zlatzmann en sannsynlig slutt på kvelden, ja. :p

Skrevet

7810190[/snapback]

Trondheim, ser jeg... Snakker vi fest?

Skrevet

7810190[/snapback]

Trondheim, ser jeg... Snakker vi fest?

7810269[/snapback]

Skal bare vorse her, men om du er seriøs kan du sikkert komme oppom (Moholt). Fest hos en kamerat i elgesetergate ved 21-tiden eller noe slikt.

Skrevet (endret)
Jeg skal rave rundt på Røros i kveld. Feel free til å utnytte meg.

Ok, kanskje ikke.

7810295[/snapback]

Huff, nei, det er jo masse minugrader der.

SteffyPants, begynner etternavnet ditt på P eller E?

RED: Never mind, fant det ut.

Endret av Skarstad
Skrevet
Jeg så på high school musical med min 8 år yngre søster i dag. Dubbet versjon riktignok, det var faktisk ikke så værst :wee:

7810301[/snapback]

Den filmen er kos :)

Skrevet
Jeg så på high school musical med min 8 år yngre søster i dag. Dubbet versjon riktignok, det var faktisk ikke så værst :wee:

7810301[/snapback]

Den filmen er kos :)

7810326[/snapback]

Nei det er den da ikke. de synger så falsk så det mulig går ann.

er ikke sang stemmene lagt på?

Skrevet
Nei det er den da ikke. de synger så falsk så det mulig går ann.

7810344[/snapback]

Haha, det som skaper den sjarmen filmen har.

...Bare så det er sagt, jeg pleier ALDRI å se på sånne filmer. Dette var et unntak for min søster.

Skrevet

Jeg og Maria har vært sammen i 6 måneder i dag :love: og hun må jobbe... Skal ut på restaurant og feire i kveld da. Før den tid må jeg vaske noe klær og rydde rommet. I'm off!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Skal jeg søke på en skole i en annen by?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...