Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[ikke suppprt]ARgh, den gamle, fule pc-en finner ikke den nye, fine routeren... :ermm: [/ikke support]

 

Hardesaker.no som navn på homsebar, er litt drøyt.. Må jo bli barehardesaker.no eller noe i den dur.

Lenke til kommentar
Eller hva med å bare fortelle henne sannheten og si at du fucket opp med å ta sovepillene dine? Tenkt på det noen gang?

7797559[/snapback]

Hun vet døgnrytmen min er fucka :)

Jaja, legebesøk den 29..

7797576[/snapback]

Ja, men vet hun hvorfor den er fucket? At du driver å missbruker nårtid du skal ta sovepillene dine?
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg får mer piller når jeg sier at jeg har fucka døgnrytmen skikkelig med dem, døgning annenhver dag. Da får jeg nok noe annet. Imovane elns kanskje.

 

Jeg synes det er ganske rart de gir såpass mye piller til en 16-åring. All erfaring jeg har fått tilsier at de prakker på deg de pillene som er vanedannene og er forsiktig med de pillene som hjelper, men kan gjøre deg avhengig.

7797653[/snapback]

Hehe, har ikke lege før den 29, og har sovepiller som jeg har skaffet andre steder.

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg får mer piller når jeg sier at jeg har fucka døgnrytmen skikkelig med dem, døgning annenhver dag. Da får jeg nok noe annet. Imovane elns kanskje.

7797687[/snapback]

Mener du at du trenger disse pillene?
Jeg synes det er ganske rart de gir såpass mye piller til en 16-åring. All erfaring jeg har fått tilsier at de prakker på deg de pillene som er vanedannene og er forsiktig med de pillene som hjelper, men kan gjøre deg avhengig.

7797653[/snapback]

Er det jeg også stusser på egentlig..dope ned folk i så tidlig alder kan jeg ikke forestille meg at skal være bra.
Lenke til kommentar
Er det jeg også stusser på egentlig..dope ned folk i så tidlig alder kan jeg ikke forestille meg at skal være bra.

7797777[/snapback]

Tror noen leger har lettere for å pushe på piller enn andre. Jeg har veldig vanskelig med å få det jeg "trenger" fordi jeg har det med å ikke være så frempå. Ofte tørr jeg ikke spørre engang. Har alt med hvordan man legger saken sin fram til legen.

Lenke til kommentar
Mener du at du trenger disse pillene?

7797777[/snapback]

For å sovde regelmessig ja. Går jo å døgner annenhver dag uten..

 

Tror noen leger har lettere for å pushe på piller enn andre. Jeg har veldig vanskelig med å få det jeg "trenger" fordi jeg har det med å ikke være så frempå. Ofte tørr jeg ikke spørre engang. Har alt med hvordan man legger saken sin fram til legen.

7797801[/snapback]

Kanskje jeg er for god til å manipulere legen? :p

edit;: har skifta lege til en nærmere meg, kanskje den legen er litt mer forsiktig.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
For å sovde regelmessig ja. Går jo å døgner annenhver dag uten..

7797825[/snapback]

Har du tenkt at hvis du dropper alt det andre du også går på så slipper du akkurat dette?

7797845[/snapback]

Jeg legger meg 3, halv 4 på natta uten.. Også forsover meg mye, og er konstant utslitt. Men ikke nok til å sove 2 timer her og der på dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...