Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøper du en veteran billig og pusser den opp, kan du tjene mye penger på det. Du må bare vite hvilke biler som er verdt noe.

Endret av mushi
Videoannonse
Annonse
Skrevet
It's learning er nede. Nå vet jeg ikke hva jeg skal øve på til franskprøva imorra :(

7774898[/snapback]

Det er derimot en god unskyldning for å ikke ha gjort noe.. :tease:

Skrevet
It's learning er nede. Nå vet jeg ikke hva jeg skal øve på til franskprøva imorra :(

7774898[/snapback]

WOHO! For UDI som innfører programmer som er dritt.

Skrevet (endret)

Dumme, glatte føre. Jeg kom meg ikke av flekken i en bakke her i skien (Bruene, Arkaden, for de lokalkjente). Og folk er for dumme til å skjønne hva som skjer, så de bare ligger der og venter, enda jeg prøver å blinke, sette i revers og slikt (jeg måtte komme meg litt lenger ned.

Horefitter. Ja.

Over to the good part, jeg fikk varene mine i dag:

post-31016-1169477442_thumb.jpg

Neppe, UDI er Utlendingsdirektoratet.

Endret av fredrik
Skrevet

Svarte pengesekk!

Må ute med minst 675kr i dag..

Skal ha penger til CE-godkjent vernejakke, kontantkort til mobilen, røyk og eventuelt et brød... :ermm:

*sjekke konto*

Skrevet
Neppe, UDI er Utlendingsdirektoratet.

7774974[/snapback]

Vi bruker også UDI for å referere til Utdanningsdirektoratet. Kanskje er dette en stygg vane fra oss. Det heter kanskje UDIR, men vi har fått det med å sagt UDI så. Har aldri hørt et fylke eller en skole referere til det som UDIR.

Skrevet
675 for jakke, kontantkort og røyk er da ikke gærent...

7774994[/snapback]

Nei, han selger meg en billig jakke til 450kr. :) Hadde jeg kjøpt sammen med det andre jeg kjøpte, så hadde jeg måtte hive ut 600kr for den jakka....

Skrevet
Da var det hvitt i Bergensområdet også! :fun:

7775027[/snapback]

Her i Os snør det også. :wee:

Er litt kjedelig med kulde nå, pga vi skal fjerne masser fra arbeidsområdet våres, og det er ikke lett å grave i tele. :p

Skrevet
Hvem sin pikk? O_o

7775063[/snapback]

Tja, ikke din, fo sho.

Skrevet
Å så suuuur du var da din pikk

7775055[/snapback]

Personhets! :o

Hehe, fikk bare lyst til å skrive det. Men kjapp deg med å redigere, før Aalton kommer på besøk ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...