Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fixed  :dremel:

7714794[/snapback]

Metallejula! I'm cured! I can walk!

Åh, jeg kunne gå før også. Jaja, kanskje jeg er frisk i huet :)

Jeg bestiller noen sånne her for å være sikker:

59621719.jpg

Joda, litt alternativ kurering kan også funke. Noen natural herbz..

Så vi kan røyke litt urter og legge oss tilbake i sofaen, og bare "læxen"

For så å repetere. Repetering er bra, det sa min lærer.

Skrevet

OMG! Irriterende at det finnes småsøsken. Kan hun ikke gå og legge seg? Eller i hvert fall komme seg ut fra rommet vårt? Jeg vil kose, og vi har fått kjeft en gang før om at de ikke tåler å se sånt, de er jo så unge. :hmm:

Skrevet
OMG! Irriterende at det finnes småsøsken. Kan hun ikke gå og legge seg? Eller i hvert fall komme seg ut fra rommet vårt? Jeg vil kose, og vi har fått kjeft en gang før om at de ikke tåler å se sånt, de er jo så unge. :hmm:

7714826[/snapback]

Bruk noen sånne som jeg har bilde av i posten over deg :)

Brass knucles, kurer gruff.

Skrevet

Jeg må være snill, hun er jo grei nok, liksom.

Men de forlater aldri rommet. Aldri.. De spiller pc, eller sitter og ser på oss nerde. De vil ikke gå herfra. Irriterende.

Mompen: Ha-ha. Tror ikke det, du. De bare dreper et par ulver, så slipper de unna med medalje fra staten for å ha fjernet disse fryktinngytende (harmløse, men det snakker vi ikke om) dyrene.

Skrevet (endret)

Farsken, jeg fikk lyst til å bestille brass knucles og sånne kniver som du har på nøkkelringene. Sånne

:

95686981.jpg

Synd det blir vel stoppa i tollen.

Endret av Bundy
Skrevet

En venninne av meg kom igjennom tollen i USA med pepperspray, kniv, brass knuckles og diverse skalpeller og barberblad.. Men parfymen hennes og gelatinen til hanekammen hennes tok de... O__o

Skrevet (endret)
:hmm: Men hva skal du bruke det til?

7714870[/snapback]

Hva tror du?

Tenk å ha 2 stk brass knucles. Du slår ut tenner og ødelegger ansiktet på folk jo :thumbup:

Men jeg har jo ikke tenkt å bruke det da, bare ha på veggen liksom.. :whistle:

Tenk å bli slått hardt med 2 brass knucles flere ganger som har spikes på dem.

Endret av Bundy
Skrevet
Hehe, jeg har sett hva et jernrør kan gjøre med ansiktet til folk så tør ikke å tenke på hva slike brass knuckles kan gjøre :)

7714887[/snapback]

Ja, nettop.

Synd det er ulovelig i norge, for hvis du blir tatt så får du grov legemsbeskadelse + besittelse av ulovelig våpen.

Skrevet
En venninne av meg kom igjennom tollen i USA med pepperspray, kniv, brass knuckles og diverse skalpeller og barberblad.. Men parfymen hennes og gelatinen til hanekammen hennes tok de... O__o

7714875[/snapback]

Det var jo logisk Oo

Åh, Placebo er deeeilig :wee:

Skrevet
Bøndi: Tenkte på de nøkkelringknivene, tenk om du går med en slik i lomma også skjærer den seg gjennom buksa og inn i edle deler. Aoo.

7714892[/snapback]

Det er sånn cap du SKRUR over. Så det ikke skal skje.

Jeg går alltid med en liten kniv i lomma :wee:

På nøkkelringen.

Skrevet
Hvordan kan de dømme deg for noe slikt uten å bevis for handlinger?

7714905[/snapback]

Hvis du blir tatt i å lemleste ansiktet til en fyr så kommer jo folk til å si at du brukte brass knucles. Særlig når du har brukket øyehulene og lagd hull i kinnbeinet med de derre "spikes" på dem.

Skrevet

7714875[/snapback]

De drev preventivt arbeid, mot hanekammer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...