Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, man må være tretten år for å skaffe seg jobb som avisbud. Dessuten tviler jeg på noen ville ha hatt en tolvåring til å gå med avisene, når nesten ingen trettenåringer får det.

Skrevet (endret)

Jeg tjener 1000kr dagen :p Men jeg vet det er stort for en 13-åring å tjene egne penger. Verden blir liksom MYYYYYYE større med en gang, og man slipper å tigge mamma om penger til en ny CD eller dataspill.

Endret av Bitex
Skrevet
Jeg tjener 1000kr dagen :p Men jeg vet det er stort for en 13-åring å tjene egne penger. Verden blir liksom MYYYYYYE større med en gang, og man slipper å tigge mamma om penger til en ny CD eller dataspill.

7714037[/snapback]

Du er gammel... 30 år, gamling :tease:.

Uansett:

Når du sykler kan du ha barn under 10 år påbaksetet eller påstanga.

Ja vel? En pedofil som jobber der ja...

Skrevet

Hvor gammel man er har da ikke noe si på at man kan lett få seg godt betalt jobb som 16-18 åring. Jeg har selv en jobb hbor jeg ca 20 000 i måneden, jobber 3 uker og har fri i en uke. Er bare 18 :)

Skrevet
Hvor gammel man er har da ikke noe si på at man kan lett få seg godt betalt jobb som 16-18 åring. Jeg har selv en jobb hbor jeg ca 20 000 i måneden, jobber 3 uker og har fri i en uke. Er bare 18 :)

7714074[/snapback]

Jobber du som/med?

Skrevet

bazukh; Jeg jobber for hydro som pakker og driver med opplæring i bengsling. Jeg pakker aluminiumsprofiler, bl.a å jeg bengsler pakker med metallbånd for å få det til å sitte sammen, at det ikke faller fra hverandre under transport o.l :)

Det vi pakker brukes til mulig rart;

- Hestesko

- Deler til stilasjer

- Rør av ulik dimmensjon

. m.mer ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...