Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Fikk faktisk alt på resept.

7386015[/snapback]

Hva skal du i grunn med så mye? Er du dausjuk eller?

7386045[/snapback]

Nja. Migrene. Kronisk søvnproblemer, astma...

Endret av Bundy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå for "the safety of our nation" en pakke ibux i skapet.. Og reisesyketabeletter. Føler egentlig ikke at jeg trenger noe haxxorpaxxorlin

Skrevet

Personlig har jeg ikke tatt piller på gudene skal vite hvor lenge. Trengte smertestillende her om dagen, men da hadde broren min tatt alle sammen med seg hjem (han bor hos moren sin, enda lengre nord i landet).

Skrevet (endret)
Faen bundy! Jeg vil ha legen din!

Min nekter å gi meg noenting nesten.

7386067[/snapback]

Hehe.. Jeg får benzoer og ikke melatonin! What's up with that?!

Legen min er egentlig ganske streng, kanskje hun var glad. Så hun skrev ut masse!!

Var høy egenandel på dette også(Selv om jeg har frikort), det som er på blå resept.

Endret av Bundy
Skrevet
Faen bundy! Jeg vil ha legen din!

Min nekter å gi meg noenting nesten.

7386067[/snapback]

Kanskje det er til det beste..?

Ikke alltid det å proppe i seg pillerer den beste løsningen. :hm:

Skrevet (endret)
Hehe.. Jeg får benzoer og ikke melatonin! What's up with that?!

Legen min er egentlig ganske streng, kanskje hun var glad. Så hun skrev ut masse!!

Var høy egenandel på dette også(Selv om jeg har frikort).

7386080[/snapback]

De gir somregel ikke ut piller som krasjer med hverandre. Dessuten e du veldig ung. Skal til legen den 6. for å få påfyll.

Endret av mushi
Skrevet
De gir somregel ikke ut piller som krasjer med hverandre. Dessuten e du veldig ung. Skal til legen den 6. for å få påfyll.

7386088[/snapback]

Ja, jo. Stilnocten jeg fikk var først 5mg. Så fikk jeg 10mg og beskjed om å ta dobbelt.

Skrevet
Kanskje det er til det beste..?

Ikke alltid det å proppe i seg pillerer den beste løsningen.  :hm:

7386082[/snapback]

Ikke i følge alle her på forumet. "Det går bra hvis jeg bare tar meg litt"

Hah...god jobb å bli narkomane.

Skrevet

Anngående piller. Var å besøkte en annen vgs i min hjemby for noen uker siden. Der var det noen emoer som satt å diskuterte hvorvidt de skulle ta seg en smertestillene ennå de ikke hadde vondt i det hele tatt. De sa det hjalp mot depresjonene. Hvorfor?

Skrevet
Anngående piller. Var å besøkte en annen vgs i min hjemby for noen uker siden. Der var det noen emoer som satt å diskuterte hvorvidt de skulle ta seg en smertestillene ennå de ikke hadde vondt i det hele tatt. De sa det hjalp mot depresjonene. Hvorfor?

7386117[/snapback]

Du blir dopa. Distrahering fungerer alltid.

Skrevet (endret)

7386117[/snapback]

Attention! Herregud, jeg har vertfall grunn til å ta alle disse pillene og nesespray

Hvem får rus av paracet uansett? Kan ta 4stk uten å merke noe.(uten å løse opp i vann osv)

Endret av Bundy
Skrevet
Hvem får rus av paracet uansett? Kan ta 4stk uten å merke noe.

7386127[/snapback]

Ta et brett og se hva som skjer :fun:

(ikke en oppfordring. Levra går fort til helvete)

Skrevet
Mhm, hun trodde først jeg hadde nerveskader da. Siden den ikke funka i det hele tatt.

7386118[/snapback]

Hvis du heller sluttet med selvmedisineringen (ja du vet hva jeg snakker om) så fungerer kanskje de tingene du får fra legen.. :roll:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...