Gå til innhold

Førsteinntrykk av The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)


Anbefalte innlegg

Så får man se om man klarer vente til 8. desember.....

Så får man se om man får tak i en wii....pga få konsoller som kommer...

Så får man se om man får tak i Zelda.....siden det garantert blir launchgame nr1 uansett hvor og hvem som kjøper...

Så mange ting som kan gå galt...snufs...og så så lenge til...snufs..

 

Og så har man eksamen i de tidene...vrææææææl :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter nå og koser meg med OoT jeg, tar meg god tid med den, noen ganger bare cruser jeg nabolaget med Epona og knerter Big Poes som dukker opp fremfor meg eller gjør en tilfedig "drive-by" Hyrule style ved Hyrule Lake.

 

Og når jeg ender opp i en dungeon koser jeg meg gjennom den, litt annerledes enn hva jeg gjorde i 98 da jeg spillet OoT første gang. Shadow temple skremte lille meg ganske mye faktisk, min første "skumle" opplevelse kan man si.

 

Lurer på hvorfor jeg torturere meg gjennom slike previews og omtaler på nette av TP, blir jo bare totalt fraværende da jeg bare simpelthen gleder meg til 8 desember kommer og jeg kan igjen fyre opp en konsoll med et Zelda spill.

7354345[/snapback]

 

Ja, jeg syntes også at det var skummelt. Skal starte opp igjen nå.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe wii + zelda når den kommer 8. desember og gi den til mamma så hun kan gjemme den til jul. Grunnen til dette er at jeg har eksamen 15. desember. Jeg vil også oppleve en jul med zelda igjen. Husker julen jeg fikk OoT. Beste julen EVER :D

 

Edit: Når jeg sier beste julen EVER så kødder jeg ikke. Får nesten tårer i øynene når jeg tenker på det. Rart, men sant. Følelsen jeg fikk julen 1998 når jeg åpnet pakken og satte OoT i n64'en for første gang går ikek an å beskrive med ord :p

Endret av exmx
Lenke til kommentar

Edit: Når jeg sier beste julen EVER så kødder jeg ikke. Får nesten tårer i øynene når jeg tenker på det. Rart, men sant. Følelsen jeg fikk julen 1998 når jeg åpnet pakken og satte OoT i n64'en for første gang går ikek an å beskrive med ord :p

7355954[/snapback]

 

Haha, som eg skulle sagt det sjøl. No kjenner eg at eg får ein klump inni meg også. Makan til koselig jul det der blei altså :cry:

Lenke til kommentar

Edit: Når jeg sier beste julen EVER så kødder jeg ikke. Får nesten tårer i øynene når jeg tenker på det. Rart, men sant. Følelsen jeg fikk julen 1998 når jeg åpnet pakken og satte OoT i n64'en for første gang går ikek an å beskrive med ord :p

7355954[/snapback]

 

Haha, som eg skulle sagt det sjøl. No kjenner eg at eg får ein klump inni meg også. Makan til koselig jul det der blei altså :cry:

7356239[/snapback]

 

Yup, vær gang jeg fyrer opp Zelda og åpningsmelodien synger så får jeg nærmest julestemning, selv om det er klare sommeren.

 

Men det ble vel ikke mye koselig jul for mine stakkars nærmeste som jeg nesten ikke var sammen med den romjula.

Lenke til kommentar
Hadde det på samme måten med "A Link to the Past" da det kom ut. Fine minner ja. Digger det spillet. :)

7356923[/snapback]

Er veldig enig. Zelda: A Link to the Past er meget mulig det spillet jeg har hatt mest glede av samtlige spill jeg har prøvd, og nå kan jeg bare så vidt vente til TP kommer flyvende inn døren.

Lenke til kommentar

et av få spill jeg kommer til å kjøpe på slipp dagen.

gleda meg som en unge til zelda med voksen-link spillet.

hehe. husker jeg så en e3-trailer et halvt år før wind waker kom. det viste jo rå grafikk med en voksen link da. men det er lenge til. begynner å lure på hvordan jeg har fått tida til å gå egentlig. men jeg skal nok ha det på gamecube ja

Endret av bamsebums
Lenke til kommentar
Hadde det på samme måten med "A Link to the Past" da det kom ut. Fine minner ja. Digger det spillet. :)

Nintendo må ha blandet litt heroin i "A Link to the Past". Er like glad i spillet den dag i dag som da jeg var liten, og har følt suget etter ett nytt skudd helt siden Occarina of Time. (Ikke at det var noe direkte galt med Wind Waker, men det hadde ikke den mørke atmostfæren til de andre, og var rett og slett ikke like tilfredstillende). Tipper det hjelper på Twilight-omtalene rundt forbi at journalistene som skriver de trolig vokste opp med SNES'en!

 

Det finnes vittelig ingen spill for meg med samme effekt...

 

Forøvrig har Komplett.no nå mailet meg to ganger om at Wii forsendelsesdatoen min er utsatt. Står på 15. desember nå :cry:

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...