Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

BDSM, Wet, Scat, etc. - prøvd det?


Anbefalte innlegg

De fleste her inne har sikkert ikke prøvd stuff like bdsm/wet/scat/etc. på et seriøst nivå (ergo mer enn et klask på baken), så da lurer jeg på...;

 

Hvorfor har du ikke prøvd det??

 

Er det fordi du ikke har hatt anledning til å prøve?

Fordi du ikke liker det? evnt. hvordan kan du vite at du ikke liker det hvis du faktisk ikke har prøvd det? er ikke sex litt som mat, at man må prøvesmake litt før man finner ut om man ikke liker det..?

eller av andre grunner?

 

Discuss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Det blir for ekstremt for meg :p

 

"lett" bondage, altså binding, blinding, lett pisking/dasking etc har jeg ikke noe problemer med. Men når man begynner med kveling, pissing, sinnsyke lateksdrakter og masker, intrikat bruk av tau osv så sier jeg takk for meg.

7351557[/snapback]

Må nok bare henge meg på den ;)

Lenke til kommentar

Trådstarter har noe rett. xanth0s har også ganske rett. Alt er til for å prøves.

 

Jeg gidder bare ikke å stresse. Det er så mye man kan og bør prøve. Nevnte aktiviteter slår meg ikke som noe jeg burde ha øverst på listen min. Men nu så. En eller annen gang. BDSM er sikkert velegnet som tidsfordriv på gamlehjemmet.

Lenke til kommentar

Har ikke erfaring med tiss og bajs, annet enn de daglige henvendelsene til Porsgrunn porselen, og slik vil det nok forbli.

Jeg er absolutt for å prøve det meste, men enkelte ting frister ikke nevneverdig. BDSM kan være så mangt, så jeg kan si at jeg har funnet min plass innenfor dette.

 

Man kan forresten fint tøye grenser og være "ekstrem" uten bruk av smerte. "Tease & denial" for president. :evil:

 

Jeg syns ikke folk som foretrekker å leke med det som kommer ut av div. kroppsåpninger er syke, så lenge de trives med det ser jeg ikke problemet. Det appellerer bare ikke til meg, med unntak av nevnte porselensprodukt.

Lenke til kommentar
Noe mer enn å binde jenten blir for mye for min del. Hadde det ikke vært for klaustrofobien min så kunne jenten fått lov å binde meg også om hun hadde hatt noe glede i det.

 

Smerte syns jeg bare ikke passer inn, når man har sex skal man ha det godt, smerte er ikke godt.

7367499[/snapback]

Det er ei hårfin grense mellom smerte og nytelse. Eksempel: Flytende stearin. Avhengig av stearintype(varme) så kan det være enten vondt eller deilig å dryppet flytende stearin på kroppen.

Lenke til kommentar
Noe mer enn å binde jenten blir for mye for min del. Hadde det ikke vært for klaustrofobien min så kunne jenten fått lov å binde meg også om hun hadde hatt noe glede i det.

 

Smerte syns jeg bare ikke passer inn, når man har sex skal man ha det godt, smerte er ikke godt.

7367499[/snapback]

Det er ei hårfin grense mellom smerte og nytelse. Eksempel: Flytende stearin. Avhengig av stearintype(varme) så kan det være enten vondt eller deilig å dryppet flytende stearin på kroppen.

7367692[/snapback]

 

Litt biting/kloring kan også virke pirrende.. synes jeg da :)

Lenke til kommentar

har ingenting imot litt 'smerte'. liker veldig godt å bli bundet fast, klort, sjefet over og alt det der... :) tenner veldig på det. har enda ikke fått prøvd så veldig mye forskjellig....

kostymer kan i og for seg være morsomme di og. :p gjelder å ha det litt morsomt innimellom også..

Liker det meste bortsett fra avføring og tantrisk sex.... ;)

 

(jente)

Lenke til kommentar

Jeg liker å bli bitt i øret, telles det?

 

Men litt smerte på et mer normalt plan (selv om jeg er veldig usikker på hva som egentlig er normalt etter å ha vært på et par fester opp gjennom årene) er bare pirrende, litt biting og kloring hører liksom med.

 

Jeg har også blitt pisset på, men det var fordi jenta var kavende full. Og bare så det er sagt; Det var absolutt ikke så deilig eller pirrende at jeg prøver det igjen, i hvert fall ikke frivilig.

 

:)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt det der med scat, altså, det er snakk om driting, når man snakker om scat. Iallefall det jeg går ut fra.

 

For det første, man er ganske pervers hvis man tenner på kabler. Det lukter jo dritt også, å det må da være turn off for de aller fleste. Høres jo bare hinsides ekkelt ut. Få ei skikkelig kake på kassa, for eksempel. Men på den annen side:

Sikkert ikke for nytelse, bare for underholdninga sin del, høres jo unektelig festlig ut å stå å fraue ned den/de heldige, etter et inntak av X liter ertesuppe, just to se the happy smile on her face :!:

 

Er ikke så veldig erfaren at jeg har begynt med slike festligheter som scat, wet eller bondage ennå, håper virkelig jeg finner meg "normal" jente som klarer seg uten slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...