Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

BDSM, Wet, Scat, etc. - prøvd det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det. Men så var jeg på oversiden og da. Jeg slo, ble ikke slått. (Ikke med rideisken i hvertfall. Var en gang, og det SVEI!) Men, sadisme og masochisme er faktisk turnon for enkelte, og jeg er veldig "med på alt" og fleksibel, og bare spenningen i at det er så uvanlig, lite konservativt, at du vet du ville fått sterke reaksjoner om folk hadde visst det. Smerten er absolutt deilig ^^

Det kommer vel an på personene.

Lenke til kommentar

Mild bondage med litt enkle lenker og håndjern virker fristende, og kanskje blindfold. Dessverre er gags, scat, wetsex og sånt ikke noe som appelerer til meg. Og heller ikke deepthroating der dama gagger, altså deepthroat generelt. Jeg synes det er ekkelt å få no i halsen selv, og vil ikke påføre det på andre.

Lenke til kommentar
Mild bondage med litt enkle lenker og håndjern virker fristende, og kanskje blindfold. Dessverre er gags, scat, wetsex og sånt ikke noe som appelerer til meg. Og heller ikke deepthroating der dama gagger, altså deepthroat generelt. Jeg synes det er ekkelt å få no i halsen selv, og vil ikke påføre det på andre.

7425769[/snapback]

 

Stiller meg nok ganske tett til den meningen der. Akkuratt den bæsjetisse delen er lite fristende.

Lenke til kommentar
Akkuratt den bæsjetisse delen er lite fristende.

Hvorfor det? Bare fordi du ikke har prøvd det?

Hadde du villet prøve det hvis det var ei hawt jente som spurte deg da?

7453480[/snapback]

 

Da skulle hun ha vært jævlig hawt, å jeg tror ikke det hadde funka. Kunne sett at hun satt på do og dreit, noe driting utenfors skålen er bare gris spør du meg. Er du i skogen, og virkelig må, så blir det noe annet, men dere skjønner hva jeg mener.

Personlig tror jeg ikke jeg ville latt en meget hawt jente drite på meg, eller hva enn det egetnlig er det scat går ut på. Da ville jeg nok ikke hatt så mye med henne å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest siljetøsa ;)

 

hehe jeg har enda ikke så veldig mye erfaring på området mn har begynt å få sansen får det :D det er jo litt spennende da :thumbup: litt små riping med kniv, smeltet stearin, dominasjon :D elsker det :D :D men det må gåan å gå på do FØR man har sex :D :D det frister ikke så veldig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...