Gå til innhold

alkohol under 22%


anette875

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Bare be noen kjøpe deg Tullamore Dew, så blander du det med Cola.. 1/5 deling.

 

Vel, om ikke.. Kalinkaen er grei den, men beiskere hvitmannsgift skal man lete lenge etter. Black Tower (Vin) er jo også en schlager.

 

Å blande brus og whiskey er jo blasfemi.. Whiskey/Whisky skal enten drikkes bart eller "on the rocks" om man foretrekker det. Slenge brus oppi whiskeyn ødelegger smaken. Nei da kan dere heller hyle i dere dårlig sterkognitti, dere sparer penger på det.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe problem med og skaffe 40%. Har foreldre og en snill bestefar som jeg får av. Sikkert mange som tenker at det er fy fy. Men, om jeg ikke får det av de, så skaffer jeg av eldre venner/bekjente. Personelig syns jeg Kalinka smaker vondt. Absolutt og Sprite er vell min favorit :)

Lenke til kommentar
fant nettopp noe som heter koskenkorva peach....er det vin eller? er den god?

Detter her er vel fersken-schnapps om jeg ikke husker helt feil. Fersken Likør.

 

 

Ellers kan jeg anbefale deg å kjøpe en flaske Campari. Campari Orange har en veldig sær smak, som en del ikke liker i starten, men riktig blandet er den lett-drikkelig i lengden. Jeg vet ikke om så mye annet bra å blande med Campari, men du kan prøve denne siden - "Hvad kan jeg få ud af mit barskap?"

Lenke til kommentar
"Can I have a Bacardi and Coke, me Fanwy?"

 

Granted, Bacardi og Cola er ikke ille, men <insert all annen sprit> og cola er motbydelig.

Et par andre klasikkere som ikke er nevn, men som har Cola i seg:

- Long Island Iced Tea

- Tico Tico

- Bacardi og Cola er det som utgjør drinken Cuba Libre, mange mener faktisk at drinken kun går under dette navnet, hvis det er Bacardi Rom som brukes.

- Ellers er Jägermeister mye brukt sammen med cola.

 

Uansett: Du skal få lov til å ha den smaken du har, men tror kanskje ikke du har gitt alle spirttyper den sjansen de fortjener, eller Cola for den del.

 

Beklager at det ble litt mange poster.

Lenke til kommentar
Cola og Jack Daniels, er det bare jeg som har sett folk som drikker det ?

Nei, jeg har måtte ty til fysisk vold for å unngå å få sølt cola med en jovial kommentar om "Du må jo prøve da, he he he" i et glass med 18 år gammel Balmoral.

 

Jeg er ikke for å bruke vold, men i ett slikt tilfelle ville jeg brukt den tyngste, lett tilgjengelige stumpe gjenstanden jeg klarte å løfte for å forsvare glasset mitt.

 

Å blande brus og whiskey er jo blasfemi.. Whiskey/Whisky skal enten drikkes bart eller "on the rocks" om man foretrekker det. Slenge brus oppi whiskeyn ødelegger smaken. Nei da kan dere heller hyle i dere dårlig sterkognitti, dere sparer penger på det.

 

Her er jeg helt enig. Whisky skal aldri nytes "on the rocks" da det dreper alt som heter aroma og smak, men det får så være. Noen dråper vann for å "åpne whisky-en" er lov og påkrevet. Hva folk gjør med burbon bryr jeg meg ikke om, da det smaker diesel uansett. :) Jeg vet at det er mange som blander burbon og cola, akkurat som at folk blander brandy og cola også. Poenget er vel at man må ha brusen for å skjule den billige smaken. :D

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Bare be noen kjøpe deg Tullamore Dew, så blander du det med Cola.. 1/5 deling.

 

Vel, om ikke.. Kalinkaen er grei den, men beiskere hvitmannsgift skal man lete lenge etter. Black Tower (Vin) er jo også en schlager.

 

Å blande brus og whiskey er jo blasfemi.. Whiskey/Whisky skal enten drikkes bart eller "on the rocks" om man foretrekker det. Slenge brus oppi whiskeyn ødelegger smaken. Nei da kan dere heller hyle i dere dårlig sterkognitti, dere sparer penger på det.

Ser for meg sekstenåringer tenker det er blasfemi. Så tar de frem revolveren og og skyter samtlige i saloonen.

Lenke til kommentar
fant nettopp noe som heter koskenkorva peach....er det vin eller? er den god?

Detter her er vel fersken-schnapps om jeg ikke husker helt feil. Fersken Likør.

 

 

Ellers kan jeg anbefale deg å kjøpe en flaske Campari. Campari Orange har en veldig sær smak, som en del ikke liker i starten, men riktig blandet er den lett-drikkelig i lengden. Jeg vet ikke om så mye annet bra å blande med Campari, men du kan prøve denne siden - "Hvad kan jeg få ud af mit barskap?"

 

 

anbefaler ingen å kjøpe campari med mindre du liker smaken av Tannkrem klandet med granbar.. :p ja, den smaker så forferdelig ja....blander jo somregel aldri ut 22 % varer, men prøvde å blande ut camparien, men smakte fortsatt like ille....

Lenke til kommentar
anbefaler ingen å kjøpe campari med mindre du liker smaken av Tannkrem klandet med granbar.. :p ja, den smaker så forferdelig ja....blander jo somregel aldri ut 22 % varer, men prøvde å blande ut camparien, men smakte fortsatt like ille....

Da hadde du ikke nok Appelsinjuice, hvis de blir riktig balansert er dette kanskje en av de diggeste drinkene.

 

Det er etter min smak da og jeg liker ikke alt for søte drinker heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...