Gå til innhold

Mulig mangel på Wii i Norge (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med det lave antallet er vel ikke alle som har forhåndsbestilt garantert å få levering..

Gleder meg til våren jeg, da har ting roet seg ned, spilltitler er på plass og jeg kan i ro og mak rusle ned på butikken og kjøpe Wii uten stress. Prisen har kanskje falt også. ;)

Skrevet
Med det lave antallet er vel ikke alle som har forhåndsbestilt garantert å få levering..

Gleder meg til våren jeg, da har ting roet seg ned, spilltitler er på plass og jeg kan i ro og mak rusle ned på butikken og kjøpe Wii uten stress. Prisen har kanskje falt også. ;)

7342185[/snapback]

Det hadde jeg ALDRI klart. Men det er meg. Kommer til å få flere familie medlemmer til å stå utenfor samtlige elektronikk butikker i byen for å sikre meg en Wii, om jeg så må :p

Skrevet (endret)

Var litt trist dette. Jeg skal fremdeles ligge i termodress utenfor elkjøp en stund før de åpner. Ikke fordi jeg "må" ha maskinen på dagen, men fordi jeg ikke har gjort noe slikt før. :p

Jeg har ventet så lenge på Wii så da kan jeg godt vente noen dager til.

Edit:

Når åpner Elkjøp sentrene?

7342715[/snapback]

Kjøpesenterene (i Ålesund) åpner dørene kl 09:00 mener jeg, men butikkene åpner ikke før 10:00.

Endret av PantZman
Skrevet (endret)

7342185[/snapback]

Selvfølgelig ikke alle, men jeg er 1 på lista så jeg er jo sikret en da.

Spaceworld tar uansett inn mer enn 1 :cool:

Endret av master_al
Skrevet

Holder på å legge slagplan nå, om forhåndsbestillingen min ryker... Har tre potensiale Elkjøp-butikker å stikke innom på turen hjemover den fredagen. I tillegg til Expert muligens. MÅ HA Wii!

Skrevet

Fekk fylgjande koselege mail i dag:

---

Bestillingsdato: Friday 15 September, 2006

Melding på din bestilling er

Gratulerer, du er blandt de som vil få Wii til release 8. des. 2006.

---

Bestilte til 1990,- så snart eg såg kva den offisielle prisen i amerika vart. :D

Skrevet

Tenkte å møte opp utforbi Elkjøp tre timer før åpningstiden selv, med en kamerat (Han som skal ha den). Må bare bestemme meg for hvilken av de to butikkene jeg skal møte opp utenfor da. :/

Skrevet

Lars: www.elutstyr.no. Dei justerte opp prisen for eit par veker sidan, men eg hadde jo allereie betalt.. :) Har ikkje handla med dei før, så det vert spennande å sjå om dei (bokstaveleg talt og i overført tyding) leverer varene. Dei har i alle fall vore flinke til å oppdatere ordrestatus via mail.

Det mest spennande er vel om Absolutt Spill klarar å hoste opp Twilight Princess til meg før jul. :D

Skrevet (endret)

en kamerat av meg bestilte på mpx 15. september og han var to måneder for sent ute for å få til release.. og jeg som mener nintendo har sagt at de har lagd så masse maskiner så alle skal kunne gå inn i en butikk på release og plukke med seg en.. ser ikke akkurat sånn ut :thumbdown:

satser på at han får tak i på elkjøp nå.. de kjører sikkert en bra pris og.

Endret av Thomas_H
  • Opprett ny...