Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lenge siden "sist" og savner henne fortsatt


Gjest 20 år

Anbefalte innlegg

For et par år siden møtte jeg en kjempesnill jente på en fest. Det endte med klining. Noen dager senere ble det mer klining med henne, og etter noen uker ble jeg bedt med hjem og vi hadde sex. Hver gang dette skjedde var vi ganske påvirket av alkohol. Uansett, slik fortsatte det i rundt 8 måneder. Jeg kom til henne en del ganger i måneden for å kose, snakke og ha det gøy sammen. Det fungerte egentlig veldig bra og jeg var lykkelig. Hun elsket dessuten hvordan jeg fikk henne til å slappe av ved å stryke henne langsomt over kroppen i timevis.

 

Men det tok dessverre brått slutt etter rundt 8 mnd. Hun spurte aldri om jeg ville komme til henne lenger og det passet aldri for henne. Prøvde desperat å få litt kontakt, men det ble vanskelig. Ringte henne for å be henne på middag ca. 3 uker på rad, men hun "kunne ikke". Jeg ga opp og var vel egentlig veldig såret siden jeg ikke fikk noe svar.

 

Møtte henne igjen på en fest etter ca. 4 måneder etter at jeg sist hadde sett henne. Prøvde å stryke fingrene mine over armen hennes slik som hun ELSKET tidligere, men hun bare avviste meg og ble irritert tror jeg.

 

Det er nå over 1,5 år siden vi sist hadde det gøy sammen og jeg har fortsatt ikke klart å glemme henne. Jeg prøver, men det går ikke. Det beste jeg kunne tenke meg var å få det tilbake som det var. Jeg er ikke interessert i andre jenter, kun henne. Jeg klikker inni meg snart. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor er jeg så opphengt i denne personen? Jeg har så vidt tatt på mennesker av motsatt kjønn siden det ble slutt på moroa. :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sleep, don't weep, my sweet love

Your face is all wet and your day was rough

So do what you must do to find yourself

Wear another shoe, paint my shelf

Those times that I was broke, and you stood strong

I think I found a place where I...

 

Sleep, don't weep, my sweet love

Your face is all wet 'cause our days were rough

So do what you must do to fill that hole

Wear another shoe to comfort the soul

Those times that I was broke, and you stood strong

I think I found a place where I feel I will...

 

Sleep, don't weep, my sweet love

My face is all wet 'cause my day was rough

So do what you must do to find yourself

Wear another shoe, paint my shelf

Those times that I was broke, and you stood strong

I hope I find a place where I feel I belong

 

Sleep, don't weep, my sweet love

My face is all wet 'cause my day was rough

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...