Gå til innhold

HP Compaq nc6400 Intel Core™2 Duo


Rasjonell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såvidt jeg vet er byggekvalitet og batterilevetid veldgi bra på denne serien.

7335591[/snapback]

 

Jeg synes den ser bra ut på papiret, lav vekt og ellers greie eller meget bra specs.

Det eneste ankepunktet er jo grafikken, som er det integrerte til intel. Men nå skal ikke jeg spille da. Mitt krav er at den skal kunne klare seg bra i Vista.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er byggekvalitet og batterilevetid veldgi bra på denne serien.

7335591[/snapback]

 

Jeg synes den ser bra ut på papiret, lav vekt og ellers greie eller meget bra specs.

Det eneste ankepunktet er jo grafikken, som er det integrerte til intel. Men nå skal ikke jeg spille da. Mitt krav er at den skal kunne klare seg bra i Vista.

7335608[/snapback]

ja, den holder bra til vista.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er byggekvalitet og batterilevetid veldgi bra på denne serien.

7335591[/snapback]

 

Jeg synes den ser bra ut på papiret, lav vekt og ellers greie eller meget bra specs.

Det eneste ankepunktet er jo grafikken, som er det integrerte til intel. Men nå skal ikke jeg spille da. Mitt krav er at den skal kunne klare seg bra i Vista.

7335608[/snapback]

ja, den holder bra til vista.

7335626[/snapback]

 

Ok.. Takk skal du ha :) Jeg kommer nok til å gå for denne. Bra med denne er at det følger med xp professional også!

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er byggekvalitet og batterilevetid veldgi bra på denne serien.

7335591[/snapback]

 

Jeg synes den ser bra ut på papiret, lav vekt og ellers greie eller meget bra specs.

Det eneste ankepunktet er jo grafikken, som er det integrerte til intel. Men nå skal ikke jeg spille da. Mitt krav er at den skal kunne klare seg bra i Vista.

7335608[/snapback]

ja, den holder bra til vista.

7335626[/snapback]

 

Ok.. Takk skal du ha :) Jeg kommer nok til å gå for denne. Bra med denne er at det følger med xp professional også!

7335678[/snapback]

Pass på at du får meg gratis-vista-oppgradering da :)

Lenke til kommentar

denne serien tror jeg er veldig bra, selv kjøpte jeg nx6310 på mpx til spottpris og det er en meget bra maskin, dessverre har hp rotet det til med biosen og folk sliter med acpi support under linux. dette gjelder kun noen av modellene i denne serien om jeg ikke tar helt feil.

Endret av mandela
Lenke til kommentar
denne serien tror jeg er veldig bra, selv kjøpte jeg nx6310 på mpx til spottpris og det er en meget bra maskin, dessverre har hp rotet det til med biosen og folk sliter med apci support under linux. dette gjelder kun noen av modellene i denne serien om jeg ikke tar helt feil.

7336071[/snapback]

 

Ok. Høres lovende ut. Eneste ankepunktet er skjermen ser jeg:

http://www.idg.no/tester/tester_maskinvare...ce?testId=31424

Men den kan vel ikke være så lyssvak at det ikke går an å se en film osv på den vel?

 

Jeg så noen som hadde skjermproblemer med noen lignende pc`er fra Hp, men jeg tror ikke de hadde vært så veldig forsiktige med dem.

 

Hvordan synes du intel GMA 950 fungerer da? Tror du det funker til CS 1.6, ikke at det er så superviktig men. Hva slags prosessor sitter det i din?

Hvordan er det å bytte/sette inn mer minne på den selv (vanskelig å komme til etc?)?

 

takker for alle svar og erfaringer med denne, eller lignende pc`er fra HP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...