Zappza Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hei! Skal kjøpe meg en bærbar PC snart, til studentbruk. Kommer ikke til å bli brukt til noe annet enn Word, PowerPoint og andre Office programmer. Ytelse er ikke så viktig, så lenge den klarer å ha MSN, Azureus, Winamp o.l. i bakgrunnen og samtidig ikke være treig. Batteritid derimot. Den kommer til å bli mye brukt på buss, båt og andre steder hvor det ikke er muligheter for å lade den så batteritid er veldig viktig. Noen forslag til PC?
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Kjøp deg en Acer med 8 cellers batteri-tid, så har en a) Kvalitets-PC og b) God batteri-kapasitet. Hvis du ikke skal bruke den i domene / jobb-sammenheng, kan du gjerne kjøpe med XP Home.
Cowboystrekk Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Inspiron 6400 fra dell kan være et godt alternativ. Husk å velge 9-cellers batteri og integrert skjermkort, den greier over 7 timer på batteri ved lett bruk
tfx Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg har litt av samme kriteriene som deg for en bærbar. Personlig har jeg bestilt en Inspiron 640M med 8/9? cellers batteri. Den har litt mindre skjerm enn Inspiron 6400, og derav litt mer mobilitet. Valget mitt falt vertfall på 640M
Cowboystrekk Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg har litt av samme kriteriene som deg for en bærbar.Personlig har jeg bestilt en Inspiron 640M med 8/9? cellers batteri. Den har litt mindre skjerm enn Inspiron 6400, og derav litt mer mobilitet. Valget mitt falt vertfall på 640M 7331724[/snapback] ja, fin den og, tror batteriet varer noe det samme om du velger 9-celler.
Zappza Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Hvor stor skjerm er det på Dellen? Hvor mye koster den? Har nemlig ikke så god råd... Var å så litt i stad, og så en IBM ThinkPad R60e til 6495,- 5t batteritid og 15" skjerm
stigfjel Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Inspiron 6400 fra dell kan være et godt alternativ. Husk å velge 9-cellers batteri og integrert skjermkort, den greier over 7 timer på batteri ved lett bruk 7331605[/snapback] Skal du kjøpe en bærbar PC fra Dell, ville jeg heller satset på en Latitude enn en Inspiron. De har svært god driftsstabilitet, og flere av modellene har 3 års på-stedet-service neste arbeidsdag som "dårligste" garantialternativ.
Blåbær Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Tror du kan hvilken som helst byggepc fra nettbutikkene, de er som regel ganske billige. Og bare husk å få med deg 9 cellers batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå